{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Hvad kan jeg bruge min hest til? :-) {{forumTopicSubject}}

I kan selvfølgelig ikke bestemme hvad jeg skal bruge hesten til, men mangler forslag og idéer.
Hesten er 5 år, hoppe, har fået føl, kan ikke rides med bid, er svær under ridning.

Så mangler nogle forslag. jeg vil gerne jordtræning, men den holder i 14 dage og så jeg træt af det, nu vil jeg gerne klikker træning, men hvor lang tid holder det?, ridningen går også kun 14 dage så "gider" jeg ikke det.

Mangler hjælp inspiration. Vil gerne have føl, men har ikke råd til det i år.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan jeg bruge min hest til? :-)
  • #3   26. jan 2013 Jamen gider godt min hest, Jeg elsker at komme ud i stalden og se den stå med hovedet ude og ørene fremme. Elsker at strigle hende og give hende en masse godbidder.Men ved ikke hvordan jeg skal træne hende.Ved ikke hvad mit mål er med hende.

• #5   26. jan 2013 måske er det bare ligenu du er kørt træt i det hele pga. årstiden eller whatever ,,,? hvad med at prøve noget løsspring eller agillite ting med kegler osv,, hvis du har mulighed for det smiley

• #6   26. jan 2013 Har jeg desværre ikke mulighed for da vi først får barriere færdig lavet i morgen. Så har intet udstyr til dette.

• #7   26. jan 2013 For et par år siden kørte jeg død i dressuren, så red en stykke tid bare i rebgrime og uden sadel. Men så fik jeg mulighed for at få undervisning i western. Havde aldrig troet at jeg skulle komme til at ride western på ham, købte ham til dressur og spring, men westernridningen har virkelig fanget os! Der er så mange dicipliner inden for westernridningen, så det kunne være at der også er en diciplin eller tre der kunne være interesant for jer?... Min egen som meget hurtigt blev stressede under dressuren, er blevet en hel anden hest efter vi skiftede til western. Nu elsker han at arbejde og kan rides på meget mindre signaler end jeg troede at vi nogensinde ville komme til smiley

• #8   26. jan 2013 prøv for lange liner? og udvikle det til at tilkøre den smiley

Kommentér på:
Hvad kan jeg bruge min hest til? :-)

Annonce