{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

OSO fremlæggelse WUHUUUU! {{forumTopicSubject}}

Må bare lige ud med det her, for er virkelig helt oppe at køre!

Vi skulle fremlægge OSO idag, og mig og min veninde var for første gang i gruppe sammen
Hele ugen har vi hørt på at lærerne mente at vi bare fjantede og ikke lavede en skid, og jeg ved ikke hvad, selvom at vi virkelig bare knolkede

Vi skulle så ind til den lærer, som hader min veninde aller mest (de to kan bare ikke sammen) så allerede der følte vi os på spanden..

I vores ''blå bog'' vi fik til oso, stod der at man skal undgå at stå bag et bord, fordi det skaber afstand til publikum - og hvad sker der? Det hele er så kaotisk så vi skal bare begynde med det samme, og når slet ikke at fjerne det møg bord.. Aaaarg!

Så kludrer jeg i et ord, og istedet for at sige mobbe offer siger jeg obbe moffer, og ja.. Jeg følte bare at det gik af **** til, sådan seriøst, og min veninde havde det på samme måde..

Men vi kommer ud, og bliver kaldt ind igen, og så er lærerne sådan like ''er i sikre på at i vil have karakteren?'' og der tøvede vi godt nok, men som om vi ikke lige har fået 12, og de slet ikke havde en finger at sætte på de ting vi har lavet! Vi dansede virkelig bare sejrsdans på gangen og hoppede rundt i armene på hinanden flere minutter efter!
Tror aldrig jeg har været så lettet og glad før! Ihhh måtte bare ud med det! smiley

Er der andre af jer der har fremlagt OSO?? Og hvad skrev i egentligt om??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OSO fremlæggelse WUHUUUU!
Kommentér på:
OSO fremlæggelse WUHUUUU!

Annonce