Værelses indretnings idéer? {{forumTopicSubject}}
Jeg er i november flyttet til Allerød, sammen med min mor og bror, min mors kæreste skulle også havde flyttet med, men døde desværre den sidste weekend vi flyttede(vi flyttede over 2 weekender, da vi skulle flytte 2 huse). Så jeg har ikke været i humør til at indrette mit værelse, jeg har haft en masse idéer, men jeg har rigtig svært ved at komme i gang, så jeg tænker i jeg vil starte fra ny, og rykke rundt.
Men har i nogen værelses indretnings idéer?
Må jeg se billeder af jeres værelser?
OBS. Jeg har tidligere været plakat freak, men er træt af dem nu, så ingen plakater, men rammer og lign er jeg frisk på.
Om mig:
Jeg kan godt lide det enkle og det engelsk/amerikanske tema, som jeg selv kører lidt, har et New York ur, 4 sort/hvid billeder, en ramme med billeder, og så er jeg i gang med at lave en stor ramme med mange forskellige billeder i. Har dog mine pæneste rosetter hænge på væggen bag min dør
Så har jeg et fladskærm(kan ikke hænges det op, desværre), en 1/2 mands seng, "hvidt" natbord(skriver det sådan fordi jeg skriver med tus på det), Stor hvid reol, hvidt skrivebord, Og et tøjstativ
tror det var det
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.588
Det er jo forskelligt at vurdere hvordan du skal indrette når vi ikke ved hvordan selve rummet er
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 153 Heste: 11 Emner: 157 Svar: 519
okt 2012
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 2.832
Skrivebord er lavet af en køkkenbordsplade da det skulle være 128,5cm og hænger på væggen. Under bordelaisen et skuffedarie på hjul
Så har jeg et kæmpe vindue jeg bruger som natbord sammen med en skammel
Så er der min seng
Så er der min fladskærm der hænger på væggen og under det hænger en hylde med dvd osv. på
Så har jeg to kombineret bænke med reoler
Og bag de reoler/bænke er der et stykke af muren der kun går halvt op s jeg har en hylde der også
Det der er mest til højre er min egen indgang hvor alt udstyr til rytteren er og der er udgang mest til højre
maj 2004
Du skal først og fremmest tænke på hvordan sengen og fjernsynet skal stilles i forhold til hinanden så når solen skinner at det ikke bleger for fjernsynet så du ikke kan se noget...
Så derefter kan du fylde reoler op ved siden af fjernsynet eller på en langvæg hvor der ikke er døre...
Jeg har nemlig 2 værelser.
1) retangel, 2 vinduer og 2 dører og den ene ende med indbygget skabe og skuffer.
- lidt udfordring fordi der er kun 3 vægge der kan bruges... dette bruger jeg dog som hygge rum.
2) firkantet, 1 vindue, 1 dør, halvdelen af den ene væg er der indbygget skab.
jeg har sat min seng ved siden af vinduet med fjernsynet i "benenden" dog så man stadig kan gå rundt om sengen. Ved siden har jeg så min reol som egentlig er beregnet til at hænge i 2 dele på væggen. På den langside til højre for sengen hvor der er indbygget skab der har jeg et skab stående ved siden af så jeg har 2 skabe til tøj.
Jeg har pyntet vindues kammene med billeder, div. pynte ting og sådan.
Over sengen har jeg et maleri hængende som min morfar havde malet. Desuden imellem døren og min seng hænger der et spejl så jeg kan se mig selv.
På det lille værelse (det 1) der har jeg ikke noget hængende på væggene.
okt 2012
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 2.832
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 153 Heste: 11 Emner: 157 Svar: 519
maj 2004
2) sofabord
3) Kommode
4) Indbygget skabe
5) reol/skrivebord
6) Akvarie
7 + 8) døre