Venner med det modsatte køn {{forumTopicSubject}}
Jeg sad og læste en artikel omkring at have venner fra det andet køn. Og om hvordan folk så det.
http://www.q.dk/MIT-Q/MIT-liv/2012-32-kan-maend-og-kvinder-vaere-venner.aspx?utm_source=q&utm_medium=facebook&utm_campaign=uge-6
og så så jeg denne video, som jeg faktisk synes er rigtig interessant, da det oftest er piger der mener at man kan være venner med det andet køn uden at være tiltrukket af dem:
http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA
Så mit spørgsmål er egentlig, som manden i videoen spørg om, kan mænd og kvinder/drenge og piger være venner? Hvorfor og hvorfor ikke? Og har i måske oplevet at et venskab var noget andet end i troede?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Ja det kan de godt - har selv en super god ven som jeg går i byen med/drikker med, spiser hjemme ved, ser film med, har overnattet ved osv. :o)
Så ja, kan de for mig godt. Ville heller ikke forhindre min kæreste i at ses med en pige, det må han helt selv om - stoler på at der ikke sker noget.
jan 2012
Følger: 115 Følgere: 132 Heste: 2 Svar: 540
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.792
maj 2004
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 1 Emner: 75 Svar: 2.588
det fungere fint og de ved fra starten af det aldrig bliver til noget....
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.683
Jeg mener så at det vil udvikle sig. Det kender vi vel at vi på ét eller andet tidspunkt falder for vores bedste ven.
Men jeg var bedstevenner med en i nogle år, og der gik rigtig lang tid før vi faldt for hinanden. Ham kunne jeg da alt muligt med - men følelser. Dem var der altså ikke nogen af før senere hen
Nu har jeg en rigtig god ven. Ikke lige så tæt, men tættere end normale drengevenner. INGEN følelser her. Han har kæreste og vi er KUN venner, og vi snakker rigtig godt sammen
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Jeg havde en ven fra 0 klasse, år 2000, og så til slutningen af 2011. Altså 12 år. 10 af årene gik vi i samme klasse, og de to sidste skrev vi ofte med hinanden, og bor kun 10 min fra hinanden.
Der har aldrig været følelser (fra min side ihvertfald), men når man er så tætte og har det så godt sammen, så kommer man til et punkt hvor man lige skal prøve grænsen, og se om det nu også kunne gå.
Det skete for os, vi kyssede til en gymnasiefest. Efter det begyndte han at opføre sig mærkeligt - jeg prøvede at lade som ingenting fordi jeg havde været enormt fuld og tænkte at vi jo bare havde fjollet rundt .. Der lå jo ikke noget i det.
Men 2 dage efter da jeg konfronterede ham med at han var mærkelig overfor mig, sagde han blot at han ikke gad snakke med mig når jeg var så, citat: ''PISSE arrogant!''
Siden da har vi ikke snakket sammen. Han slettede mig på facebook og blokerede mig. Det var det venskab.
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Og når jeg siger tætte venner, mener jeg venner der deler alt, ikke har nogle grænser rigtig overfor hinanden. Ikke bare en ven man snakker godt med og har det godt med, det er noget helt andet.
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.254
Jeg har da en del drenge venner men ikk sådan virkelig tætte.. Har min mand..
jan 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 23 Svar: 149
Jeg bor sammen med min "bedste ven" og vi har aldrig nogensinde rørt hinanden på den måde, vi kan sidde i sofaen og ligge og hygge op af hinanden, men der kommer aldrig til at ske noget..
Vi highfiver hinanden når vi har scoret en eller anden og hjælper hinanden med at score i byen, og listen er laaaaang med fucked op ting vi laver sammen, uden at der er så meget som en enkelt lille følelse..
Så i mit hoved kan det sagtens lade sig gøre - og han ER til piger og jeg til drenge!
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
nov 2009
Følger: 1 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 228 Svar: 959
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Jeg har tætte venner, jeg har tætte veninder og kan ærlig talt ikke se hvorfor der skulle være mere mellem os. Vi ville ikke passe sammen på den måde, og desuden, har jeg en kæreste og det ved de også godt.
Venner med det modsatte køn