Mangler forståelse {{forumTopicSubject}}
Her i går oppe i skolen fortalte ham jeg er vild med at han havde fundet ud af det at jeg var vild med ham pga. at jeg skrev til ham på Facebook. Men min veninde skrev midt i timen at nu havde en af de andre drenge sladret (jeg går i paralel klassen) men så naiv som jeg er tror jeg self på det og giver ham skylden for det. Først belv jeg vildt sur og smadrede en kuglepind på et stykke parpir (ja det kan godt lade sig gøre), så blev jeg ked af det og begyndte at græde. Jeg begyndte langsomt at få kvalme og ondt i maven og begyndte at ryste. Så da jeg skulle til at hjem turde jeg ikke gå hen til min cykel fordi de stod i skuret ved siden af så jeg mådte have to veninder med der over, for at turde. Da jeg så kom hjem var der en anden veninde der skrev at hun havde skrevet med ham jeg gav skylden og han sagde at ham jeg er vild med selv hande fundet ud af at jeg var vild med ham. Jeg fik så dårlig samvittighed at jeg fik kvalme igen. Men her i dag havde jeg fået det lidt bedre men har det stadigt skidt og der er ikk rigtigt nogen der kan forstå mig så jeg håber inderligt der er nogen der vil læse det her og forstå mig!
Ved godt det ikk har noget med heste at gøre men har bare virkelig brug for at der er nogen der forstår mig!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Mangler forståelse