{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

kat - var ved at dø af skræk :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har før haft to små vildkatte killinger, jeg selv har fået gjort tamme og har haft et meget specielt forhold til. En endte desværre begge med at blive aflivet, da de havde en dødelig sygdom begge to. Jeg var virkelig synderknust. Der er efterhånden et par år siden, og i den tid, har jeg længes efter et sådan forhold igen. Det fik jeg så. Der kom en tynd og grim, rent ud sagt, hankat og flyttede ind. Ham valgte at stole kun på mig, og i dag, tre-fire måneder efter, er han fuldstændig tam overfor mig. Han kan ikke rigtigt lide andre mennesker, og smutter væk og gemmer sig når de kommer får tæt på. Han så herrens ud da han kom. Skind og ben, meget dårlige øre med mider, stort betændt sår ved øret, brækket spidsen af halen og hans pels var skrid og fedtet. I dag er han kommet sig fuldstændig og er bare blevet så lækker! Han er begyndt at få sår, mulig ellergisk reaktion, da han i noget tid har fået noget mad jeg fik gratis sidst vi var hos dyrlægen. Han er dog taget af det foder nu og heler rigtig fint! De sidste par dage har han lugtet meget mærkeligt, men jeg har egentlig ikke tænkt videre over det. Da jeg så kom over til ham her til aften, lagde han ned og jeg kunne straks se, at tingene ikke var som de skulle være. Der var blod over gulvet, konsistensen var snotlignende og lugtede slemt. Da jeg så løfter han, er han fyldt med blod på maven og ned af forbenene. Hold kæft hvor blev jeg bange! Det viste sig så, at det var en byld han havde fundet på brystet, som der var gået hul på og det er også derfor det har lugtet sådan. Men virkelig, jeg var skræmt fra vid og sans, for han betyder alt for mig! Der kunne jo være sket så mange ting.. Min stakkels lille grå. Skal have ham med til dyrlæge engang i næste uge regner jeg med. Er lidt spændt på at se hvad der sker. Men puh, et chok at få! Jeg er så stolt af ham og vores venskab. Han får mig til at føle mig speciel, og jeg ved, at han kun stoler fuldt ud på mig og jeg vil virkelig ikke lade noget skilleos ad, nogensinde. Det føles så skønt.

Hvordan er jeres aften ellers, skal i noget specielt i weekenden? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat - var ved at dø af skræk :(
Kommentér på:
kat - var ved at dø af skræk :(

Annonce