11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hvilke film er det? ( krigsfilm og krimi ) {{forumTopicSubject}}
Jeg har to film jeg kan huske, at jeg har set, men kan kun huske meget lidt fra dem - men vil vældig gerne se dem igen!
Måske nogen kan hjælpe med at finde ud af hvad de hedder?
Den ene er en film om hele krigen på Balkan. Den foregår vist i Bosnien hvor jeg især husker en scene med at de mennesker (3-4-5) går ind igennem en helt forladt og ret grim by, ingen mennesker er og se. Her er "snublesnore" og det jeg bedst kan huske er billedet af folk der er hængt i lygtepæle mm. rundt omkring i byen.
Måske de i samme film skal finde en mand på et hospital i den her by, den ene er jounalist, ved det ikke helt.
Men jeg er også ret sikker på en scene hvor de har sneget sig uden om/igennem et sted med serbiske soldater, de løber over en bro og hopper op på ladet af en lastbil ( åben lastbil ).
En anden film er en krimi, thriller, drama eller hvad den hedder.
Den handler om en mand der af en årsag jeg ikke husker ender med at få kidnappet et barn, ikke teenager men barn som er 7-10år. Jeg husker ikke rigtigt mere udover en scene hvor de sidder under et træ midt ude på en mark som enten er helt gul og klar til høst, eller grøn græs mark. Her sidder de også mener jeg kidnapperen er såret, han og drengen har nået og opbygge et tillidsforhold, de er kommet til at holde af hinanden men politiet kan enten ses ellers så ved han at de kommer om lidt også fortæller han drengen at han bliver nød til at gå eller at drengen skal løbe op til dem.
Noget der siger nogen noget trods de pænt sparsomme informationer?
feb 2013
Følger: 1 Svar: 144
Nr. 2 er jeg næsten sikker på er A Perfect World - http://www.youtube.com/watch?v=IF3vbosxb3w
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Det er netop ikke Behind Enemy Lines - den husker jeg tydeligt, hvor han hopper ned i massegraven ;o). Men måske jeg blander lastbilen sammen med den film.
Men nummer to er helt plet! Det er lige præcis den.
feb 2013
Følger: 1 Svar: 144
Hvilke film er det? ( krigsfilm og krimi )