{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo kur + alm mad?
  • #1   4. mar 2013 det er noget af det mest afskyelige du kan proppe i dig, og jeg følte ikke "mæthed" så 3 breve om dagen er du dækket ind men du må heller ikke spise andet :S det er ikke en sund kur, så hellere læg din livstil om fordi når du er færdig med kuren og starter på din normale mad igen tager du på igen hvis ikke det dobbelte.

• #2   4. mar 2013 Tag hellere at ændre dine mad/spise vaner samt motions vaner. Det er det der skal til.
    Synes ikke Nupo mættede og smagte dårligt samt så er det fyldt med aspartam.

• #4   5. mar 2013 Jeg erstatter nogle af mine måltider med nupo bla morgenmaden smiley jeg tager ca 3 om dagen men spiser alm aftensmad, frugt og grønt...
    Hvis man skal erstatte maden og kun leve af nupo er det 6 breve man skal ha om dagen for at være dækket ind smiley

• #6   6. mar 2013 Jeg er 173 og min bmi vil være 18 når jeg vejer 62 så det kan jeg ikke forstå

Kommentér på:
Nupo kur + alm mad?

Annonce