{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.900 visninger | Oprettet:

Nanna A
Nanna A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Aftagning af gelenegle {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Her for 3 uger siden fik jeg for første gang sat gelenegle på - ikke fordi jeg som sådan selv har grimme negle, men ville bare gerne prøve noget nyt. De er ved at blive lidt grimme og skal derfor snart tages af. Vil ikke have sat nye på.
Har siddet og læst lidt på nettet og kan se at nogen skriver, at deres egne negle er blevet fuldstændig ødelagt af gelenegle..
Nu er jeg helt bange for hvordan mine ser ud, når jeg tager dem af - og hvordan jeg skal tage dem af..
Nogen der har erfaringer med det? Og om negleolie evt. kan hjælpe hvis det er helt galt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aftagning af gelenegle
  • #1   31. mar 2013 Jeg havde falske negle på for ikke så lang tid siden, dog ikke gele, og mine negle er i hvert fald blevet mere flossede og skrøbelige af det. Jeg er opmærksom på at file dem så kanterne er ordenlige, og så bruge sådan noget lak, der skulle virke styrkende og som jeg synes fungere rigtig fint til mine negle.
    Mine negle var ikke pæne og gode før - jeg er neglebider såå.. smiley

• #2   31. mar 2013 Ens negle er langt fra pæne efter falske negle.. Både gele og dem du sætter på med lim smiley Det er ihvertfald min erfaring smiley

• #3   31. mar 2013 Det ikke bare lige med gele negle, de skal nemlig files ned, du må IKKE rive dem af, for så smadder du dine egne negle, jeg ville forslå dig at tage til en proff for at få dem af, og for en olie behandling af neglen bag efter,

en almindelig fil kan heller ikke klare det, du skal have en gele fil,

jeg laver selv gele negle med uddannelse ved CND så ved hvad jeg snakke om:)

• Nanna A
    Nanna A Tilmeldt:
    mar 2013

#4   31. mar 2013 Øv.. Lyder som om jeg aldrig skulle have bevæget mig ud i det..
    Hvordan bliver geleneglene taget af?
    Kan man gøre det selv?

• Nanna A
    Nanna A Tilmeldt:
    mar 2013

#5   31. mar 2013 Hov havde ikke lige set din besked Jamie.
    Tak for hjælpen. Har siddet og kigget lidt på forskellige negleteknikkers hjemmesider. Kan man godt bare få taget negle af der - og ved du hvad prisen ca. ligger på? smiley

• Nanna A
    Nanna A Tilmeldt:
    mar 2013

#7   31. mar 2013 Vil jeg gøre. Tak for svar!

• #8   31. mar 2013 Jeg ved kan kan købe noget i matas i en lille bøtte ligne ting, hvor man stikker en finger i adgangen og køre rundt også ædtser det den kunstige negl, har dog ikke prøvet det med gelenegle, men prøv at købe den, det er vidst ikke så dyrt. Og hver at prøve hvis det virker (: for det ødelægger ikke dine egne negle smiley

• #9   31. mar 2013 Gele negle skal files af smiley og gør du det, så ødelægger du ikke din egen negl. selvfølgelig vil de være lidt bløde i starten.
    Men du må for alt i verdenen IKKE rive dem af, for så ødelægger du virkelig dine egne negle.

• #10   31. mar 2013 Jeg har haft en enkelt gelenegl, du skal enten have den filet af ellers skal du købe sådan en bøtte med ren acetone, som du så skal sidde med hver finger én ad gangen i, hvilket også tager uendelig lang tid smiley

• #11   31. mar 2013 Som Jamie skriver smiley

Har haft gelenegle (CND) flere gange og har det pt. De skal files af, og bagefter hve olie og en god creme. Har du ikke gjort det før, vil jeg klart få en prof til det. Mine negle er ikke ødelagt efter det. Mener de tager fra 250-500,- for det.

• #13   31. mar 2013 eller må du skrive en pb, så må vi finde ud af nogen med en fil;) jeg har en del jo til gele:) men det tager tid bestemt,

• rie h
    rie h Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #14   31. mar 2013 Jeg kan se at du bor på Fyn... Jeg kan sagtens hjælpe dig med at tage de gelenegle hvis du kan komme til mig. Jeg bor lige udenfor Nyborg og er uddannet negletekniker fra CND... Jeg tager 100 for at file dem ned og behandle dine negle med olie bagefter...

• #15   31. mar 2013 Ens negle bliver i hvert fald ikke pænere, når man tager de falske af... Jeg synes det kan kan hjælpe meget fint med sådan en neglepolerings-ting-fil til at file det grimme/flossede af neglen. Og så creme på, så de kan blive livet lidt op igen. smiley

• #16   31. mar 2013 Acetone, har fået lavet negle i flere år hos professionel - og det er det der virker, samtidig med man filer smiley jeg har sgu rykket mine negle af flere gange, samt klippet - mine negle er ikke faldet helt af, men med lidt filen så det sgu godt smiley

• #17   31. mar 2013 Jeg brugte bare filen til at pille mine af. Skubbede filen ind under og vippede dem af. Det var nemt og hurtigt, men gjorde lidt ondt. Og mine negle har ikke taget skade smiley

• Nanna A
    Nanna A Tilmeldt:
    mar 2013

#18   31. mar 2013 Tusind tak for svar alle sammen! Tror jeg vil gå til en professionel, så er jeg sikker på et nogenlunde resultat.
    Rie h: Det er helt sikkert noget jeg vil tænke over!
    Bor ca. en halv time - tre kvarter væk fra Nyborg, så hvis jeg finder noget lidt tættere på mig, så springer jeg nok til der. Ellers skriver jeg til dig! smiley

• rie h
    rie h Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #19   31. mar 2013 Du er meget velkommen til at vende tilbage. Jeg bor ml Nyborg og Svendborg og ellers har jeg en veninde fra Odense som også kan gøre det på dig... Du kan lige skrive pb for mit mobilnr hvis du er interesseret...

• #20   31. mar 2013 Man kan købe noget til at opløse dem med fra Depend smiley det er super godt og kan også bruges til opløse normale falske negle

• #21   31. mar 2013 Almindelige falske negle er lavet af akryl ikke gele desværre smiley gele kan ikke opløses:)

• #22   1. apr 2013 Men de gele negle jeg havde på, opløste fint i det opløser fra depend smiley Der står også på bøtten at det er til at opløse gele negle smiley

Kommentér på:
Aftagning af gelenegle

Annonce