{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
230 visninger | Oprettet:

bidder på stald gang {{forumTopicSubject}}

hejsa
det er såden jeg har en pony
som bidder når man lægger sadel på ham
og svinger sit bagben 1-2 nå man spender gjord (staves)
vi har skiftet Dressuer sadlen 1 gang dan den slet ikke paset
ham. hved ikke hvor længe han har redet med den sadel.
der er ikke nået nå jeg ridder ham.han bidder også nå man strigler
ham på maven og på ryggen.tror ikke han har rygsmerter
da han så nok så også vil regager (staves) nå jeg rider ham

Håber i gider hjælpe
- sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bidder på stald gang
  • #1   31. mar 2013 Spænder du gjorden helt med det samme? Eller spænder du den løst på i starten? smiley

• #2   31. mar 2013 Vi havde en gang en rigtig madame ude i stalden, hver gang man striglede hende på maven, på bringen eller på indersiden af baglårene så bed hun og små sparkede lidt. Da man skulle sadle hende op stod hun også og sparkede op under sig eller lige bagud. og hun blev tjekket, men havde ingen smerter, hun havde bare sin egen mening om det og var en rigtig madame! smiley

• #4   31. mar 2013 Jeg har passet en lille sur herre som hedder Tarzan! smiley Han havde ingen smerter men det er bare sådan han gør... Han bliver sindsygt sur når man strigler ham på maven, bringen og bagbenene! smiley Men du skal være bestemt(Ikke slå men kunne skælde ud) og selvfølgelig passe på når du strigler de steder da den jo sparker og bider ud efter dig smiley Jeg blev engang sparket af Tarzan.. Ikke hårdt men han ramte smiley Jeg fik et rigtig godt forhold til ham og han begyndte stille og roligt at stoppe med det... smiley

• #5   31. mar 2013 gjordkrampe? smiley

• #6   31. mar 2013 Hesten kan være kilden, men jeg synes det lyder som om den forbinder sadlen med noget ondt/negativt og reagere på det? Måske har den ondt, men reagere bare ikke under rytter? Jeg ville få den tjekket og så se hvad det giver smiley

Kommentér på:
bidder på stald gang

Annonce