{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.708 visninger | Oprettet:

At sidde ved kassen {{forumTopicSubject}}

Jeg har første arbejdsdag i den lokale Rema 1000 i morgen, og jeg er SÅ nervøs for, om jeg kan finde ud af det!

Jeg skal sidde ved kasse. Er der nogle her, der har siddet/sidder ved kassen på deres arbejde, og kan fortælle om det er svært? Og var det meget svært at lære første gang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At sidde ved kassen
  • #1   8. apr 2013 Jeg synes det var let, men arbejde i brugsen som har et meget bedre system. smiley
    Men vil sige dig en ting, TÆNK FOR GUDSKYLD på kundens vare så intet bliver mast.! smiley Det giver meget mere tilfredse kunder. smiley
    Ved godt du lige skal lære de andre ting først. smiley
    Men tillykke med dit job. smiley

• #2   8. apr 2013 Kan se du kommer fra fyn. smiley Hvilken by skal du arbejde i.? smiley

• #4   8. apr 2013 Alle er virkelig bange for det (var det også MEGET selv!), men det er seriøst noget af det allernemmeste du kan lave i en butik, efter min mening.
    Har arbejdet i vores Netto i snart halvandet år, har måske fået én klage LIGE da jeg var startet, og det var af begynderfejl (såsom Nana siger, med maste varer). Det prøver de fleste, hvis ikke man lige selv tænker på det første gang.

Så bare rolig, det er så dejlig nemt, og folk plejer at være RIGTIG søde ved en, når man har det dersens "Ny i job" skilt på smiley

• #5   8. apr 2013 Sidder faktisk også i kassen i min lokale rema 1000 smiley
    Det er vildt afslappende (på grænsen til kedeligt) når først du er kommet ind i en rutine - jeg sidder og drikker sodavand og spiser bolcher imens jeg snakker med kunderne, såååå!

• #6   8. apr 2013 Den første dag stod der en medarbejder ved kassen sammen med mig og hjalp meget af tiden. Derefter kunne jeg altid kalde/ringe efter nogen hvis jeg var i tvivl. Det var lidt svært i starten, men jeg synes hurtigt man fandt teknikken og en god rytme smiley
    Det kommer jo også an på hvor travl en butik det er.

• #7   8. apr 2013 Lyder ikke som om jeg skal være alt for nervøs, heldigvis smiley

Nana R: Rema 1000 i Otterup smiley

• #8   8. apr 2013 *Jamies Mor*: Hvordan kan det være? smiley

• #9   8. apr 2013 *Jamies Mor*: Ej, hvor surt. Ikke en særlig forstående chef, må man sige! Håber det går bedre for mig i morgen smiley

• #10   8. apr 2013 Jeg arbejder som tjener .. (Virkelig et hårdt arbejde)
    Da det består at vaske op og servicer .. Puha

Men min første dag, var der en pige hurtig i en time (inden restauranten åbnede ordenligt) og viste mig kassen og diverse ting. Og så smuttede hun...

Så kom der bare mennesker ind og der var fuldt hus ! Står med en masse, skal servicer samtidig vaske op, så der er plads til beskidte tallerkner osv ..

Jeg syns det var så hårdt og nervepirrende ! Jeg havde lyst til at bryde sammen og tude..
    Men anden gag tog jeg tingene stille og roligt, og der gik det meget godt smiley fordi min nervøsitet var blevet overmandet så tag det i stiv arm, så klare du det godt smiley

• #11   8. apr 2013 Jeg står i kassen, synes egentlig ikke det er særlig svært, og lærte det meget hurtigt smiley der er intet at være nervøs for, når først man lige har lært hvad man skal gøre, går der ikke længe før man betjener kunde efter kunde uden problemer smiley
    Husk at smile og ønske kunderne en god dag smiley

• iben i P
    iben i P Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #12   8. apr 2013 jeg stod i kiosk for maaange år siden inden bib systemet. smil, vær høflig og ønsk dine kunder en forsat god dag så er du lige den medarbejder der reder min dag når jeg handler. kommer dog fra lolland så kommer ik lige forbi smiley pøj pøj det skal nok gå smiley

• #13   8. apr 2013 Har aldrig arbejdet i et supermarked, men har været salgsassistent to steder.

Jeg vil bare sige at det vigtigste er at smile og være høflig, det andet skal nok komme af sig selv. Og hvis du bare gør dit bedste og er på, skal kunden nok lade være med at brokke sig særligt hvis der er en fejl.
    Der er ikke noget værre end sure mennesker bag kassen, så hellere en der er høflig men langsom, det andet kan man altid lære.

Kommentér på:
At sidde ved kassen

Annonce