{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ukendt nummer ringer mig op konstant
  • #1   23. apr 2013 lad være med at tage den... på et tidspunkt synes folk det er kedeligt at lave telefon fis

• #2   23. apr 2013 Hvorfor ikke bare blokere alle ukendte numre?

• #3   23. apr 2013 den uudannede hippie - hvordan gør jeg det?

Sandie - problemet er at min mor også har ukendt nummer og det er lidt forvirrende at vide om det er mutter der ringer eller dem smiley

• #5   23. apr 2013 det kunne jeg gøre smiley

• #6   23. apr 2013 Det kommer an på hvilken telefon du har smiley
    Men hvis din mor har ukendt nummer, er det måske ikke smart hvis de bliver blokeret smiley

• #7   23. apr 2013 så kunne din mor lige sende en sms inden hun ringer smiley

• #8   23. apr 2013 jeg har en htc wildfire smiley

Sandie - ja, men jeg tror jeg får hende til at ændre det smiley

• #9   23. apr 2013 Få hende til at ændre ukendt nummer.. Hun skal jo bare gå ind under instillinger og gøre den synligt.

Men lad for GUDS skyld være med at tage den!!

Min mor blev også ringet op af ukendt nummer en nat åbenbart.. Det var nogen helt fra urguay. Min mor tog den IKKE, havde slet ikke set der var blevet ringet - næste dag er der 50 kr mindre på taletidskontoen, og de har gjort det sådan at de fik det til at se ud som om at hun ringede til urguay.. det var om natten hvor hun sov... smiley

• #10   23. apr 2013 når du tager så lad være med at sige noget! detv hjalp her, bare tie stille og lyt!!

• #11   23. apr 2013 I stedet for at sige dit navn når de ringer, så sig " Odense politistation, hvad kan jeg hjælpe med" eller "Korsør svømmehal" eller noget helt andet pjat. Det gjorde jeg og de har ikke ringet siden smiley

• #12   23. apr 2013 Jeg tager den bare indtil de snakker, det er jo deres pengepung det går ud over;)

• #13   23. apr 2013 Enten lader du være med at tage den.
    Hvis din mor el. andre ringer m. hemmeligt, så få dem til at skifte, ellers må de skrive en besked/lægge en besked så du ved det er dem.

Ellers så tag den - og lad være med at sig noget, så det ikke sjovt, og kun dem selv det går ud over.

• #14   23. apr 2013 Det er det samme med mig.
    Folk ringer konstant...

For nogle måneder siden, fik vi en kæmpe regning, der stod jeg havde ringet til udlandet, 4 gange.

Jeg havde aldrig ringet tl udlandet.
    Så var det ordi der var nogle der havde ringet til mig, og brugt mine penge, og så stod det som om jeg havde ringet.
    Det var næsten 2000,- jeg mistede der smiley

• #15   23. apr 2013 Utroligt at jer der har fået opkald fra udlandet at i er blevet rykket for det da jeg blev ved med at modtage opkald fra udlandet en som blev ved med at ringe både dag og nat blev det ikke trukket fra min af selv om jeg tog den nogen gange

Der er ikke andet end at gå ind at blokke det eller så må du bare håbe de snart syns det er kedeligt og inurer det

• #16   23. apr 2013 Ellers kontakt selskabet Sandra, og forklar hvordan det står til.

Min mor fik sine 50 kr tilbage, fordi at Telmore jo ikke vidste hvad det var pga. af, og han kunne godt se at min mor jo IKKE havde ringet dertil

• #17   23. apr 2013 synes bare det har stået på længe nu smiley

men jeg vil afprøve det med ikke at sige noget, og hvis ikke det hjælper så må jeg lade vær at tage den smiley

• #18   23. apr 2013 3 får man ikke bare lige pengene ud af smiley
    De har snydt os for nogle år tilbage, men vi er rykket til igen.
    Men hvis man betaler for meget, ja så er det bare ærgerligt smiley

• Jesper C
    Jesper C Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #19   11. jan 2017 Sådan blokerer du fupnumre på Android mobiler

Som ejer af en Android mobil har du gode muligheder for, at blokere telefonsvindel fra udenlandske fupnumre. På de fleste nyere Android mobiler kan meget let gå ind og spærre opkald fra bestemte telefonnumre eller områdenumre. Du kan f.eks let spærre for alle opkald der starter med “00 2? og dermed afvises automatisk alle opkald fra afrikanske lande.

Sådan blokerer du opkald

Tryk på “Indstillinger”.
    Tryk på “Opkald”.
    Tryk på “Afvis opkald”.
    Tryk på “Afvis liste” (Her angiver du bestemte telefonnumre eller numre som starter med en bestemt landekode).

Sådan blokerer du opkald på din iPhone

iPhone brugere har ikke særligt gode muligheder for at blokere telefonsvindel fra fupnumre. På iPhones kan man nemlig kun blokere bestemte telefonnumre, som allerede er kodet ind på mobilen eller som er registeret på mobilen (F.eks under “Seneste opkald”). Man må med andre ord kende selve fupnummeret og lægge det ind som kontakt før man kan blokere det. Du kan imidlertid også vælge at vente til, at du evt. bliver ringet op af et ukendt udenlandsk nummer og afvise det manuelt.

Sådan gør du hvis du vil blokere seneste opkald

Tryk på det grønne telefon-ikon nederst på telefonen.
    Vælg “Seneste”.
    Vælg det ønskede nummer.
    Tryk på “i” til højre for nummeret.
    Tryk på “Bloker”.
    Tryk på “Bloker kontakt”.

Kommentér på:
ukendt nummer ringer mig op konstant

Annonce