{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Single trailer {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Hg'er
Er der nogen af jer, der ved hvad en single trailer til hesten vejer sådan næsten præsic? er i gang, med at kigge på bil, til mig selv, og er ved at tag trailer kørekort, Men ved ikke hvad en alm single trailer, vejer. Nogen af jer der ved det ? (:

Hilsen Team Harmony Natalie.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Single trailer
  • #1   25. apr 2013 Vil mene de oftest har totalvægt på 900-1200 kg og egenvægt på 400-500 kg. Men prøv at kigge lidt rundt på annoncer, så får du hurtigt et godt overbilk over det smiley

• #2   25. apr 2013 hvis du søger på dba under hestetrailere kan du se det og du kan også søge efter præcis den vægt din bil må køre med. jeg kigger selv efter singletrailer. mange vejer 13,14,15 hundrede kilo i totalvægt men du kan også finde nogle der vejer mindre. min bil må kun trække 1250 kg og der findes trailere der vejer 1200 i totalvægt.

• #3   25. apr 2013 Jeg har tidligere lejet en single trailer, den havde en tilladt totalvægt på 1100 kg. og den må laste 520 kg.

• #4   25. apr 2013 Da jeg tog trailerkørekort fik jeg forklaret reglerne således:

Eksempel:
    Din bil må trække 1300 kg.
    Du lejer en trailer med en tilladt totalvægt på 1500 kg, som måske må laste 900 kg. Dvs trailerens egenvæg er på 1500-900=600 kg. Du må dog kun fylde traileren op til de 1300 kg, som din bil må trække, dvs. du må "kun" læsse 700 kg i traileren.

Så du må gerne køre med en "tung" trailer, du må bare ikke fyld den helt op...
    HVIS du vel og mærke har trailerkørekort - hvis du kun har alm. bilkørekort (taget før 2009) er det vist stadig 3500 kg-reglen der gælder...

• #5   25. apr 2013 Jeg har en 1 1/2 hestes med egenvægt 600 og totalvægt 1200.
    Jeg må køre uden trailerkort, jeg fik kørekortet i 2011 smiley

• #6   25. apr 2013 synes virkelig de der regler er forvirrende, nogen der kan forklare mig det lidt bedre?

Jeg tog mit kørekort i feb 2009 hvad må jeg? jeg har ikke trailer kørekort!

• #7   25. apr 2013 Jeg skal ikke, vide hvor meget jeg må trækker osv. Jeg kender udmærket reglerne (: Skal bare vide vægten for en single trailer, uden hypser i (:

Kommentér på:
Single trailer

Annonce