{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Advarsel - Vestjylland {{forumTopicSubject}}

Hej Alle mennesker på Hg som bor omkring Vest jylland!
Der har været nogen utrolige og specielt ikke rare situationer som jeg lige ville dele med jer:
Her er 3 forskellige situationer bare fra vores gård i Hjerting, i udkanten af Esbjerg:

Min oplevelse:

Jeg var ude i togvognen og muge ud, og skulle til at give vand, så jeg putter vandslangen ned i spanden, hvor jeg kan høre en bil kom susende ind, hvor laden lå før. Bilen bremsede brat op og jeg når at høre nogen tunge skridt tager ud af bilen. Jeg når kun lige ud af togvognen, på vej hen til at tænde vandslangen, så lukker hun bilens dør og suser væk igen. Nåede at se det var en dame, nok omkring normal højden, med nogen tunge sko, altså måske gummi støvler, store vinter sko. Nåede ikke at se om hun muligvis havde et kamera med, eller mærket på bilen. Men en lille hvid bil, med hvid nummerplade!:-/ - Det skete i mandags!

En person fra gården:
Jeg havde en lidt underlig oplevelse idag på gården. Da jeg går op nede fra ridehallen, holder der en hvid lille bil parkeret ved islændermarken, og der står en dame ved siden af bilen og tager billeder af Hestene. For mig lignede det at hun tog af domse (som er tilsalg). Da jeg nærmere mig ledet, sætter hun sig ind i bilen og kører væk. Skete D. 5 maj.

En anden person fra gården:

Så, så som sent som i søndags at der holdte en hvid bil samme sted som jeg så bilen. Personen red i ridehallen og så bilen på parkerings pladsen så hun bad hendes veninde som også var med nede i ridehallen om at gå hen mod bilen, men med det samme at damen så hende skyndte hun at køre sig væk!

Ridecenter i vejen:

ADVARSEL ! Her i eftermiddags har der været underligt besøg af en kvinde og en mand på vores Ridecenter i Vejen. De virkede underlige og spurgte ind til vores heste i stalden. Manden talte dansk - ca 170 cm høj mørke solbriller. Muligvis fra Ungarn ? Han forsøgte at aflede opmærksomheden , mens kvinden gik rundt og undersøgte stalden mm. De forlod stalden og Ridecentret i en sølvgrå bil.
Vi har nu iværksat vagt og hund på stedet og vil gerne brede budskabet til alle andre heste interesserede i området. Pas på jeres heste.

SÅ SER FOLK NOGEN ELLER NOGET HER OMRKING VESTJYLLAND SKAL I VÆRE VELKOMMEN TIL AT SKRIVE HERINDE SÅ VI KAN HOLDE HINANDEN OPDATERET!!

Mvh Lisa fra Hegnsholt i esbjerg!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel - Vestjylland
Kommentér på:
Advarsel - Vestjylland

Annonce