Advarsel - Vestjylland {{forumTopicSubject}}
Hej Alle mennesker på Hg som bor omkring Vest jylland!
Der har været nogen utrolige og specielt ikke rare situationer som jeg lige ville dele med jer:
Her er 3 forskellige situationer bare fra vores gård i Hjerting, i udkanten af Esbjerg:
Min oplevelse:
Jeg var ude i togvognen og muge ud, og skulle til at give vand, så jeg putter vandslangen ned i spanden, hvor jeg kan høre en bil kom susende ind, hvor laden lå før. Bilen bremsede brat op og jeg når at høre nogen tunge skridt tager ud af bilen. Jeg når kun lige ud af togvognen, på vej hen til at tænde vandslangen, så lukker hun bilens dør og suser væk igen. Nåede at se det var en dame, nok omkring normal højden, med nogen tunge sko, altså måske gummi støvler, store vinter sko. Nåede ikke at se om hun muligvis havde et kamera med, eller mærket på bilen. Men en lille hvid bil, med hvid nummerplade!:-/ - Det skete i mandags!
En person fra gården:
Jeg havde en lidt underlig oplevelse idag på gården. Da jeg går op nede fra ridehallen, holder der en hvid lille bil parkeret ved islændermarken, og der står en dame ved siden af bilen og tager billeder af Hestene. For mig lignede det at hun tog af domse (som er tilsalg). Da jeg nærmere mig ledet, sætter hun sig ind i bilen og kører væk. Skete D. 5 maj.
En anden person fra gården:
Så, så som sent som i søndags at der holdte en hvid bil samme sted som jeg så bilen. Personen red i ridehallen og så bilen på parkerings pladsen så hun bad hendes veninde som også var med nede i ridehallen om at gå hen mod bilen, men med det samme at damen så hende skyndte hun at køre sig væk!
Ridecenter i vejen:
ADVARSEL ! Her i eftermiddags har der været underligt besøg af en kvinde og en mand på vores Ridecenter i Vejen. De virkede underlige og spurgte ind til vores heste i stalden. Manden talte dansk - ca 170 cm høj mørke solbriller. Muligvis fra Ungarn ? Han forsøgte at aflede opmærksomheden , mens kvinden gik rundt og undersøgte stalden mm. De forlod stalden og Ridecentret i en sølvgrå bil.
Vi har nu iværksat vagt og hund på stedet og vil gerne brede budskabet til alle andre heste interesserede i området. Pas på jeres heste.
SÅ SER FOLK NOGEN ELLER NOGET HER OMRKING VESTJYLLAND SKAL I VÆRE VELKOMMEN TIL AT SKRIVE HERINDE SÅ VI KAN HOLDE HINANDEN OPDATERET!!
Mvh Lisa fra Hegnsholt i esbjerg!
jan 2012
Følger: 115 Følgere: 132 Heste: 2 Svar: 540
Er der nogle som måske har set hende i Varde ?
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
http://www.hestegalleri.dk/forum/Off-Topic/964423-esbjerg___mystik_dame_paa_quotbesoegquot
Blogger
Følger: 87 Følgere: 1944 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.507
Er der ringet til politiet?
feb 2010
Følger: 124 Følgere: 114 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 44
apr 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 10
nov 2006
Følger: 206 Følgere: 240 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.342
mar 2011
Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 483
"... Der er jo ingen hest stjålet endnu.." Ja helle for det ikke er min hest der mangler i stalden en dag før man "maler fanden på væggen"
okt 2004
Hvis hun ikke har noget at skjule, er der vel heller intet problem i at snakke med dem der ser hende.
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 116 Heste: 3 Emner: 346 Svar: 1.687
Hvis hun gerne vil tage billeder af vores heste - jamen så kom ind i stalden og spørg! Men hver gang hun ser en af os, eller vi nærmer os så er hun den der er smuttet - det er det der er skummelt ved det, så tror ikke bare hun er der for at tage billeder.
okt 2004
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 47
Vi havde i denne uge en meget lign. situation.
En mand og en dame var holdt ind ved vores folde og damen stod og tog billeder/filmede vores ponyer/hest og da de opdagede os, sprang hun ind i bilen og kørte hurtigt væk med manden!
Kvinden havde mørkt, sort, skrapt pagehår, lignede ikke en dansker og manden var skaldet. De kørte i en sort stationcar, hvor vi fik nummerpladen på. Min formodning er at de kører i en lejet bil.
Advarsel - Vestjylland