{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Effektiv creme mod bumser. {{forumTopicSubject}}

Hej hg..
Har gået her de sidste par måneder med lidt bumser. Har fået knopper i panden ikke sådan røde bumser, men det bliver de desværre nok til.
Desværre har jeg også fået en del på næsen, rigtige røde ømme bumser. Øv øv øv...
Renser mit ansigt mindst 1 gang om dagen med clear face manhatten.. Men synes ærligt ikke rigtig det hjælper på hverken dem jeg har i panden eller på næsen.

Har i selv noget effiktivt creme som hjælper/forebygger?
Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Effektiv creme mod bumser.
  • #1   20. maj 2013 Lunkent vand i hovedet morgen og aften, fjern altid makeup inden sengetid og drik masser af vand smiley

• #2   20. maj 2013 Perfekt mod uren hud!

profilbillede
  • #3   20. maj 2013 ...og så hjælper en sund kost også. Jeg døjer også lidt med det, men jeg kan holde det nede med sund mad og masser vand smiley

• #4   20. maj 2013 Nogle siger man skal vaske sig i hovedet med kold vand smiley

• #5   20. maj 2013 Basiron 5% kan købes i håndkøb på apoteket. Men det er en meget stærk creme, så vær forsigtig smiley men den virker ihvertfald..

• #6   20. maj 2013 Jeg bruger basiron 10 % og efter en-to uger er der tydeligt forskel(;
    Har selv haft rigtig store problemer med bumser(;

• #7   21. maj 2013 Jeg har også rigtig gode erfaringer med Basiron. Men jeg vil nok råde dig til at prøve 5% inden du prøver 10%. Jeg bruger selv 5% i dårlige perioder, og det er mere end rigeligt, men husk du ikke må have det på i solen, da det kan give forbrændinger + det kan blege dit tøj, hvis du får det på. Brug det sammen med en god fugtighedscreme morgen + aften. Håber det hjælper. (-:

• #8   21. maj 2013 Jeg har haft rigtig slem akne og det er blevet bedre med årene! Men jeg ved, hvor slemt og ubehageligt det er, at rende rundt med. Begyndte på basiron for et år siden og min hud er hen og glat som en barnemumse nu! I hvert fald når jeg tager mig sammen og bruger det, for selvfølgelig stadig bumser omkring mens. Kan klart anbefales! Brugte først clindozyl som jeg fik ved lægen. Det indeholder nogle af de samme ingredienser som basiron. Clindozyl må bare kun bruges et par måneder i streg og så skal man holde pause på tre uger - en måned ca. I den pause kommer bumserne lynhurtigt tilbage. Jeg vil klart anbefale basiron! Reklamerne lyver ikke, det ER det bedste lægemiddel man kan købe i håndkøb i mod bumser.

• #9   21. maj 2013 Du skal kun bruge den om aftenen, da man kan bruge den for meget. Jeg brugte den engang både morgen og aften i bare én dag, og næste dag var mit ansigt rødt og udtørret og det gjorde enormt ondt - gå pas på! Har du fedtet eller tør hud? Når man bruger så skrappe cremer er det rigtig rigtig vigtig at bruge en fed fugtighedscreme, for at oprette holde hudens fugtbalance så godt som muligt. Der kan jeg anbefale avené clean-ac, der er enormt fugtgivende. Dog er den rigtig tyk og fedtet og derfor vil jeg anbefale dig ikke at bruge den i skole og under makeup. Hvis du har fedtet hud: når man har fedtet hud så har man mere tendens til at få dannet bumser og hudorme. Brug en mild rensegél, en crean mod fedtet hud - avené cleanance - så hjælper det med at kontrollere olien.

• #10   27. okt 2013 Aldrig brug basiron i hele ansigtet, det bleger forfærdeligt, kun på selve knoppen.
    kan anbefale basiron, 10% er alt for hård mod huden med mindre at det er virkelig problem hud.

Kommentér på:
Effektiv creme mod bumser.

Annonce