{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Eksamensplan, loading 40% {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der sidder og venter i spænding på vores eksamensplan? På min HTX får vi den store eksamensplan i morgen. Og hvor er der dog lang tid til! Vi har den sidste uge siddet lidt med den der "Så kom dog for helvede med den eksamensplan!!". Bare for at få udløst spændingen. Hvad skal vi mon op i?
Den lille eksamensplan vi fik sidste onsdag fik vi ikke meget ud af. Kun at vi heldigvis ikke skal op til nogen eksamen inden den 30. maj (... heldigvis). Der er kun en årsprøve inden.

Hvad har i på udtræk? Er der nogen eksaminer i kender? Hvad håber i på at trække? Og får i også den store endelige plan i morgen?
Og tilføj da gerne hvilken uddannelse og årgang i er på.

Jeg selv er næsten ligeglad med hvad vi trækker. Bare vi trækker et eller andet. Jeg går som sagt på HTX, 2.g. Min klasse kan trække: Matematik B, Fysik B, Kemi B og Teknologi B. Jeg har så hævet matematik til A, så det kan jeg ikke komme op i.
Og så har vi to skriftlige årsprøver: En i engelsk A (igen) og en i Dansk A.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eksamensplan, loading 40%
  • #4   21. maj 2013 Jeg går på andet år på STX, jeg kom ikke op i skriftilig matematik (glad). Jeg kan komme op i 2 fag og det er enten religion, oldtidskundskab, fysik eller mundtlig matematik.
    Jeg er 100 % sikker på jeg kommer op i matematik(det er min lærer og min far også). Jeg vil gerne op i fysik da det er 24timerseksamen. Helst op i oldtidskundskab, da det ligger mig nemt, men at komme op i religion gør mig intet smiley


  • #5   21. maj 2013 Jeg har det egentlig helt fint med at jeg ikke kan trække alt det i kan smiley

    *REB* Iben&Sharnie: Kan man komme op i skriftlig matematik på andet end A niveau? Det kan man ikke på HTX.

    Jeg er nemlig også næsten ligeglad med mine på grund af eksamensformerne. De virker rimelig ligetil i alle tre.


  • #6   21. maj 2013 STX, 2.G
    Ved at jeg skal op i engelsk skriftlig, kan komme op i engelsk mundtligt og religion også .. sååå jeg venter også :D:D


  • #7   21. maj 2013 Jeg er 2.g'er på STX.

    Vi har fået at vide, at vi skal op i skriftelig matematik B om en uge. (Det har jeg det fint med...)

    Jeg kan komme op i Oldtidskundskab C, Religion C, Mundtlig matematik B og Biologi C. Jeg har valgt at opgradere Kemi til B-niveau, så det behøver jeg ikke tænke på i år.
    Vi kommer højest sandsynligt ikke op i mundtlig matematik, da det er sjældent man kommer op både mundtligt og skriftligt.
    Der er en lille sandsynlighed for at jeg kan forbedre min årskarakter i biologi, så det vil jeg nogenlunde gerne op i. Ellers er jeg ret ligeglad med hvad vi trækker.

    Vil dog rigtig gerne op i to mundtlige, da jeg ingen eksamener havde i 3.g, og der med garanti bliver nok at se til i 3.g.

    Vi skal til årsprøver i skriftlig engelsk, skriftlig samfundsfag og AT. Ak og ve.


  • #8   21. maj 2013 Jeg er 3.g'er på STX

    og indtil videre ved jeg at jeg skal op i alle mine skriftlige fag - altså biotknologi, matematik, fysik og dansk (: Desuden har jeg min AT eksamen allerede d. 6 og mangler derfor kun at få et fag offentliggjort imorgen - egentligt er jeg fuldstændig ligeglad med hvilket fag det bliver, men håber inderligt på at det ikke bliver historie...ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det, men simpelthen fordi min historie lærer er direkte ond og møg modbydelig overfor mig...-.- Er jeg sindsygt heldig kommer jeg op i fysik, for så går jeg ud med minimum et 12 tal, hvilket ikke ville være skidt (;


  • #9   21. maj 2013 Går på HHX på 1. år.
    Vi skal inden den 30 maj (cirka) op i et projektarbejde og 2 prøver som ikke er eksaminer. Vi havde tre mulige emner i projekt, forretningsplan, kultur og et om nordjyske. Vi trak så kultur...........
    Også får vi senere af vide om vi skal op i matematik eller samfundsfag mundtlig smiley Håber godt nok på samfundsfag!


  • #10   21. maj 2013 Hønen: Ja det kan vi godt på STX b-niveau smiley

  • #11   21. maj 2013 HHX, på 3. År smiley
    Skal op i skriftlig dansk den 23, skriftlig engelsk den 24, skriftlig Afsætning den 29 og skriftlig international økonomi den 31. Skal jo så nok op i mundtlig spansk, da jeg ikke er udtrukket til en skriftlig. Den sidste mundtlige eksamen jeg kan have er enten Erhvervsret C, kultur forståelse eller samtidshistorie B, dansk, engelsk, international økonomi eller afsætning A smiley håber på samtidshistorie eller dansk. Græder hvis det er erhvervsret smiley


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.921
    #12   21. maj 2013 1.g studenterkursus

    Årsprøver: matematik skriftlig, AT mundtlig

    Eksamener: fransk begynder B, biologi C (for højt fravær)

    Vi kan trække biologi og samfundsag, så krydser for, vi ikke kommer op i samfundsfag smiley


  • #13   21. maj 2013 3. år på HF (ja har taget den over tre år)
    Jeg ved jo godt hvilke fag, bare ikke hvornår, det ved jeg først i morgen.
    Jeg skal op i kemi B, religion B og KS (religion c, samf c og historie smiley så det er tre mundtlige smiley


  • #14   21. maj 2013
    Har fået den, har også fået min case opgave som jeg skal op i torsdag. Det er i IT, som jeg ikke er særligt tryg i så jeg har sat forventningerne lavt og sætter jeg til alle mine eksaminer forventer at dumpe, så kan jeg kun blive positivt overrasket.

    Skal også op i dekoration/blomster og et projekt vi har lavet.


  • #16   22. maj 2013 100%!!

    Og det endte egentlig meget godt. Vi trak teknologi. Dem der har hævet teknologi til A, skal op i fysik. Så jeg er godt tilfreds smiley


  • #17   22. maj 2013 Jeg trak ikke en eneste eksamen på 1. og 2. år, så skulle op i alle 10 på 3. år - så vær glade for bare at trække et eller andet ;o)

  • #18   22. maj 2013 Relgion og engelsk skriftlig til mig - jeg er møg tilfreds!

  • #19   22. maj 2013 Mundtlig spansk og International økonomi her smiley

  • #20   22. maj 2013 2.G htx, fik dem kl 00:00 smiley kunne trække Fysik B eller Teknologi B, trak teknologi, har aldrig været gladere smiley

  • #21   22. maj 2013 Fik kun mundtlig matematik til den 17 juni, det er ok, men ville hellere havde haft nogen andre fag, men så har jeg massere af tid, når AT er overstået i morgen og samfundsfagterminsprøve på fredag i næste uge. smiley

  • #22   22. maj 2013 Jeg går kun på 1. år - vi har "trukket" mundtlig biotek som årsprøve smiley

  • #23   22. maj 2013 Så går jeg igang med SRO! Hvis i ikke hører fra mig er det fordi den har snigmyrdet mig.

  • #25   22. maj 2013 Rynkerosinen SRO nu?:-)
    Lavede min for mange måneder siden nu


Kommentér på:
Eksamensplan, loading 40%

Annonce