{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

fald på fold {{forumTopicSubject}}

Min stakkels pony er vist faldet på folden:(((

Hun havde sit regndækken på i nat og så idag da mig og min kusine skulle ud at ride, havde hun det ikke på mere?
vi tænkte at det nok var min mor, da solen skinnede rigtig meget og hun skulle have det af alligevel.

Så vi startede med at strigle hende, det gik fint nok, men så kom vil til benene, vi måtte ikke røre dem så måske var der noget galt der.
Jeg prøvede lige at trave med hende for at se om hun var halt, men hun gik fint.
jeg fortsatte med at strigle hende ved benene og efter det stod hun stille..

så skulle vi have sadel på.. der trippede hun lidt rundt da vi spændte gjorden, men det gør hun nogen gange..

så skulle min kusine op og så sparkede hun efter hende?? Hvilket hun aldrig gør! så prøvede jeg lige så stille og hun var ret sur.. jeg vidste der var noget galt det..
så vi sadlede hestene af og jeg mærkede lige så stille på hendes ryg, da jeg rørte på midten af ryggen sparkede hun ud efter mig, så jeg vidste der var noget galt.
efter wibraka var kommet ind igen, så gik vi lige indenfor for at høre mine forældre om hvor dækkenet var, det vidste ingen af dem, så hun måtte jo have tabt det..

Mig og min kusine gik ud på folden og ledte efter dækkenet, da vi fandt det var det gået i stykker, hun var sikkert faldet idet :'(((

Vi skal have en god dyrelæge ud at kigge på hende..
kender i en god en nær herning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fald på fold
Kommentér på:
fald på fold

Annonce