{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

amalie S
amalie S
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 47

Jeg syndes det er så syndt {{forumTopicSubject}}

Hej håber i kan hjælpe. Der går en pige på vores hold nævner ingen navne men når hun skal lave let ridning så i stedet for at løfte med benene så hiver hun sig op i tøjlerene og det gør jo ondt i lille spots mund(hesten hedder spot) hvad skal jeg gøre min ridelære siger ikke noget til det men tror det fordi hun ikke ser det hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg syndes det er så syndt
  • amalie S
    amalie S Tilmeldt:
    jan 2013

#3   2. jun 2013 Men måske tænker ridelæren hvad ved hun om det hun skal ikke blande sig

• #4   2. jun 2013 Lyder ikke som om hun er en specielt god ride lærer smiley

• amalie S
    amalie S Tilmeldt:
    jan 2013

#5   2. jun 2013 Emma jo hun er virkelig sød og altid glad og hun er rigtig glad for mig det er nemmelig derfor jeg ikke tør sige det så kan det være hun tror jeg har travl med alle andre og så kan det være hun ikke kan lide mig mere

• #6   2. jun 2013 Hvis du siger, at det er fordi du tænker på hesten, så lyder det ikke som om, at du bare gør det for at blande dig smiley

• #7   2. jun 2013 Sig det til pigen selv :-).

• #8   2. jun 2013 man er ikke egnet som ride lære hvis man ikke ser fejlene hos sine elever, det er jo ligesom derfor de er der

• #9   2. jun 2013 ej altså nu er ridelæren der jo ligesom til, at lære jer at ride.. så selvfølgelig skal hun blande sig, det er sQ hendes job! ellers egner hun sig da slet ikke til det.

men syntes helt klart at du skal "guide" hende lidt til hvad hun skal gøre, måske hun i starten skal holde hænderne på forsvidsel mens hun lære at lave letridning korrekt, med benene, og ikke armene..

bare min mening smiley
    god søndag

• #10   2. jun 2013 hehe.....

Hvad bekymrer dig mest?

Dit omdømme hos ridelæreren, eller hesten Spot's mund ?

Så simpelt smiley

• amalie S
    amalie S Tilmeldt:
    jan 2013

#11   2. jun 2013 Klart spots mund jeg må nok hellere sige det til hende

• #12   2. jun 2013 Hiver sig op i tøjlerne? Det lyder meget voldsomt, så er du helt sikker på, at du ikke har set forkert? Hvis en elev virkelig red sin hest sådan, ville det undre mig at ridelæreren end ikke havde bemærket det.

Derfor synes jeg heller ikke, at du skal starte med at henvende dig direkte til jeres underviser, i tilfælde af at du måske tager fejl. Start med at snakke lidt med pågældende pige om letridning, og hør hende hvordan hun selv mener, at det skal gøres. Hvis hun så siger, at man skal hive sig op i tøjlerne, kan du jo fortælle hende at det faktisk gør ondt på hesten. smiley Hvis hendes beskrivelse er korrekt, kan du jo lige tjekke efter, om det virkelig ikke er sådan hun gør det.

Hvis hun så har givet en korrekt beskrivelse af letridningen, men alligevel rider ukorrekt, tyder det jo på, at hun måske ikke har helt styr på sin krop. Så kan du jo fortælle hende, hvad du har observeret. Husk at sige det på en sød måde smiley Hvis hun så stadig ser igennem fingre med dine råd, kunne du måske nævne det for læreren, og huske at påpege, at du ganske enkelt interesserer dig for din venindes ridning af hensyn til hendes hest. smiley

• amalie S
    amalie S Tilmeldt:
    jan 2013

#13   2. jun 2013 Johanne tror bare ikke hun vil forstå det hun er kun 6 år

• #14   2. jun 2013 Det kan godt være at din ridelære er sød og venlig men det kommer man altså ikke langt på, du bliver nød til at sige det til hende.
    Sig at hun intet for ud af at lære at gøre det på den måde hun gør det er både søn for rytteren og hesten:)

Held & lykke håber det hele løser sig;)

//Stephanie N M Poulsen

• #15   2. jun 2013 Fordi en ridelærer er sød og rar, er hun ikke nødvendigvis dygtig. Som med skolelærer, så skal de være lærer og ikke venner for en.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #16   2. jun 2013 Giv pige. En chance for at lærer at ride.. Alle starter et sted, og alle laver fejl når de er så små..

• #17   2. jun 2013 Synes du bør prøve at forklare ridelæren det og hvis hun ikke gør noget, så snak med pigen om det.

Kommentér på:
Jeg syndes det er så syndt

Annonce