{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Lave sjov til en eksamen {{forumTopicSubject}}

Ja, måske en sjov overskrift, men emnet er tilsvarende mærkeligt.

Er der nogensinde nogen af jer der har lavet lidt sjov eller taget gas på en lærer/censor til en eksamen? Enten i det små eller i det store.

Jeg skal snart til en gruppeeksamen, og i min gruppe har vi en noget underlig humor. Og det går tit ud over vores lærer. Vi SÅ mange gange tænkt, at det kunne være rigtig sjovt at tage lidt gas på vores lærer. Specielt fordi han kan tage det, og det gør timerne så meget sjovere. Vi har bare en frygt ved det: Hvad nu hvis vi får en eller anden humorforladt censor? -.-
Det ville godt nok være trist, når vi nu ligger til så høj en karakter som vi umiddelbart gør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lave sjov til en eksamen
  • #1   4. jun 2013 Ej, det gør man ganske enkelt ikke til en eksamen. Du vil fremstå som komplet useriøs, det er næsten 100.

• #2   4. jun 2013 Jeg ville da prøve. Selv hvis censor ikke synes det er sjovt, så kan han eller hun ikke trække jer en hel karakter ned på det smiley

• #3   4. jun 2013 Har aldrig rigtig prøvet at lave sjov som sådan, men jeg fik rigtig meget ros fordi jeg fik censor+lærer til at grine under terminsprøven!

• #4   4. jun 2013 Så lade være, når I ikke ved det.

• #7   4. jun 2013 Det kommer selvfølgelig an på, hvordan man gør det, og hvilken eksamen det er. Det kan tit gøre en eksamenssituation lidt mere behagelig og afslappet.

• #8   4. jun 2013 At fremstå som useriøs er nu ikke noget jeg er bange for. Det er jo alt efter hvad man gør, og så må vi lige se lidt realistisk på det smiley

Der er jo ingen der kender deres censor. Vores lærer vil sikkert ikke sige noget til det. Ud over lige "nu igen..." :b

• #9   4. jun 2013 Hm, tror hovedsagligt jeg har været så professionel som muligt. Jeg mindes dog at have fedtet helt vildt for min lærer+censor under tysk eksamen - mest fordi jeg var lidt nervøs og aldrig har været en haj til tysk. Så jeg løb nærmest derind, da jeg skulle trække en ukendt tekst, nejede for censor, trykkede hendes hånd og sagde: "Schön Gutentag" ... min lærer så lige igennem det, brød sammen af grin, og bad mig komme og trække en tekst i stedet.

• #10   4. jun 2013 Tjah, jeg blev da trukket en karakter eller to op til mundtlig tysk i niende klasse fordi censor synes jeg var sjov og havde gåpåmod i forhold til sproget. Fuck grammatik tænkte min hjerne, istedet kastede jeg mig ud i mit bedste håndværker og issælger-tysk og fik rent faktisk 7 til trods for at jeg byttede om på nogle af de store verber jeg burde kunne :b

• #12   5. jun 2013 Synes helt bestemt også at det viser overskud smiley
    - Men se lige censoren an, og prøv og mærk efter hvordan h*n er smiley

• #13   5. jun 2013 Uh, jeg kunne godt overveje det! Jeg skal op til eksamen med mine to yndlingslærere i mediefag og oldtidskundskab, så jeg kunne godt komme til at fyre en joke eller to af.. Bare fordi de er med på den værste og super sjove begge to smiley
    Jeg synes kun man skal gøre det hvis man virkelig har styr på det og ikke hvis man ligger og skraber bunden med karakterer. smiley Eller. Det er vel op til en selv! Go for it!
    Hvis censor ikke kan se det sjove, så kan din lærer smiley

• #14   5. jun 2013 Jeg tror lige vi ser det hele lidt an i morgen når vi planlægger vores eksamen. Det var ret tydeligt til spørgetime i dag, at vores lærer virkede lidt lige glad med om vi lavede lidt sjov med det hele. Vi kørte ekstremt(!) dårlig humor i dag, og snakkede lidt om det. Vores lærer er også ret stille og rolig med sådan noget. Vi har i hvert fald ofte haft det lidt for sjovt i hans timer, uden det har påvirket hans bedømmelse af os.

White Lies: Jeg kunne faktisk godt forestille mig at du kunne komme til at fyre en joke af.

• #15   5. jun 2013 Hønen - Du ville være 100% sikker hvis du mødte mine lærere... Gud, hvor er de skøre smiley OG sjove!

Kommentér på:
Lave sjov til en eksamen

Annonce