{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Useriøse emner? Useriøse kommentar? {{forumTopicSubject}}

Vidste ikke helt hvad emnet skulle hedde, så undskyld hvis I ikke synes at indlægget relatere til overskriften smiley

Hvis nu man har lidt sjov herinde, og laver en "hvem har set mig," eller ligende.

Synes jeg bare at folk farer lige i hovedet på en smiley

Man skal jo selvfølgelig sætte emnet under off topic osv.

Jeg synes bare at nogle af HG'erne herinde er lidt for grove, og vil helst bare kun have seriøst herinde!?

Man kan jo bare vælge at rulle forbi emnet hvis man kan se at det er en "leg" eller ligende?

Der bliver totalt hatet på en og spydige kommentare?

HG har tilladt disse emner så længe de er under off topic, og der ikke kommer for mange af dem i store mængder...

SÅ KOM IGEN!

Jeg har prøvet et par gange også at få spydige kommentar-.-"

Helt ærligt.. HG er en side hvor man kan snakke om heste osv, og også have det sjovt smiley
Det er altså bare en side og ikke virkelighed smiley

Selvfølgelig skal der også være plads til seriøs snak, til dem der fortrækker det! smiley

Når jeg laver et "sjovt" forum opslag eller ligende, kan jeg godt være næsten helt nervøs for, hvilke kommentar der kommer fra folk..
Det er jo ikke meningen at man skal have det sådan..

Det er TILLADT! Bare der ikke kommer for mange af dem smiley

Knus Libber & W smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse emner? Useriøse kommentar?
  • #4   8. jun 2013 Kan godt forstå du har det sådan. Jeg bliver også helt nervøs når jeg opretter emner, om hvad det så er for kommentare jeg får. Jeg foretrækker at lade være med at oprette nogen og efterhånden vil jeg også helst lade være med at svare i nogen for jeg gider ikke alt det der teenage nykkerier der kommer fra selv dem der er nået over den grænse. jeg gider det simpelthen ikke mere. Jeg synes rent faktisk at HG bliver taget så seriøst at det næsten bliver useriøst. Det er ikke en stald vi er i, det er et forum og der skal være plads til forskelligheder men ikke i grove toner som folk herinde tit kommer med. Jeg kan godt forstå der er nogle der gerne vil have seriøs snak, det slet ikke det, men hvis de er så utilfredse med de emner der bliver oprettet så må de enten forlade siden eller skrive til en admin. Det er ikke meningen der skal være skræk og rædsel lige så snart man opretter et emne og så sidde der med hjertebanken i frygt for den første spydige kommentar. Det er ikk ok! Jeg prøver, så godt jeg kan, synes jeg selv da, at snakke pænt til andre. Men problemet er at man kan ikke læse et toneleje.. smiley Så jeg bruger tit så mange smilier som muligt for at folk ikke misforstår mig og dog stadig sker det fordi folk gerne vil misforstå fordi de trænger til indhold og drama..

• #5   8. jun 2013 Problemet er ikke en enkelt sjov eller hyggelig tråd engang imellem. Problemet er, når de netop fylder hele forum, og halvdelen af de mest populære - så er det altså for meget, og så reagerer folk på det.

At folk også reagerer på det inden, det kommer så vidt, er nok fordi, man forsøger at undgå, at det kommer helt derud.
    Hvorfor kan I ikke bare tage de i de forskellige grupper, hvorfor SKAL det være i forum konstant?

Jo vist, man kan rulle forbi dem - men I kan også bare oprette dem et andet sted. smiley Og når der i perioder bare er VIRKELIG mange af de indlæg, så kan man bare ikke rulle forbi.

• #6   8. jun 2013 Altså jeg er efterhånden blevet hakket så meget på, nok fordi jeg ikke ligefrem er den mest seriøse.. Jeg kan sagtens hvis jeg vil, men jeg er altså ikke kun på Hg for at være seriøs! Og det kan ingen ændre på..

Vil sige at folk er lidt ramt af dovenskab herinde.. Dem der brokker sig bruger altid den der med at de useriøse emner ligger i den der 'top 10 emner'.. Og når den så fylder har de stakler jo svært ved at finde de emner.. For mig virker det som dovenskab, at de simpelthen ikke selv kan opsøge eller finde de emner som de finder interessante? Kan godt se at det var pænt irriterende dengang der var fyldt med 'Natteemner', men guys lige pt er den ikke slem nu.

Og ja, jeg bliver da tit hakket på, ofte fordi jeg kommer med en useriøs kommentar, eller har en flabet mening smiley men forstår ikke hvorfor folk ikke kan se uden om det. En enkelt kommentar skader ikke? Er der 10 "latterlige" kommentar, så kan man rette på det! Men syntes ikke det ligefrem er sådan at de sjove og useriøse kommentar fylder på Hg..

• #7   8. jun 2013 Miniberidderen: Intet smiley det er kun en besked, så man ved hvordan de "useriøse" brugere kan have det med de "seriøse." Tossegrupperne? Ved ikke om man mere er en tosse hvis man tager HG så seriøst at andre synes at det næsten er useriøst smiley

Istidselefanten: Tak for din besked, er fuldkommen enig i alt hvad du skriver smiley

CTS: Kan godt forstå at der ikke skal være fyldt med disse "useriøse" emner eller "tosse" emner som nogen kalder det smiley Men synes dog også at HG skal være et sjovt og hyggeligt sted af være, og ikke et sted hvor alt er seriøst og man bliver hakket på, hvis der sker en fejl smiley

Sissel & De Skøre Krækker :-D: Elsker virkelig at du er din egen! Og er fuldkommen ligeglad hvad andre skriver og synes om dig smiley Kan lide at du er på HG for at have det sjovt, og det rager ikke de andre hvordan du er! smiley Btw. Så er jeg HELT enig i din holdning og ALT hvad du skriver! smiley

Kailie: Tak smiley

• #10   8. jun 2013 Et par sjove emner på top-10 er bare i orden, men som CTS siger, så bliver det bare for meget med for mange.
    Hvorfor ikke bare holde det i nogle enkelte emner om ugen? For mig at se, handler de alligevel alle om det samme smiley

Det skal dog siges, at det har været meget værre - natteemnernes storhedstid var et sandt mareridt smiley

• #11   8. jun 2013 Libbe - Om du ser det som at blive hakket ned på, er dit eget valg - jeg ser sjældent nogen, der bliver hakket direkte ned på. smiley

Man bliver altså ikke hakket ned på, bare fordi man får at vide at man gør noget forkert, eller fordi man bliver bedt om at holde de useriøse emner på et minimum eller i grupperne. Hvis nogen skriver du er en klam ko, fordi du gør de ting - ja, så bliver du hakket ned på. smiley Men at folk skriver, at de er trætte af det, er altså ikke at hakke ned på. smiley

• #12   8. jun 2013 Sissel - Haha, det var da noget mærkeligt noget, at man er doven, bare fordi man kigger på de populære emner? smiley Haha. Tror ikke du skal satse på, at der KUN kigges der, men det gør man OFTE - fordi det netop tit er de spændende debatter der ligger der. Og eftersom det her jo er et HESTEgalleri, så bør det også være HESTErelaterede ting, der ligger øverst. smiley

• #13   8. jun 2013 CTS: Men når folk er pisset fuldstændig af over at der er andet end hesteting - fordi så kunne de jo ikk se de spændende emner - hentyder det lidt til at man er for doven til at finde selv! smiley
    Jeg bruger den næsten aldrig selv, da emner derpå (næsten) altid er 'ældre' og derfor er det svært at komme som kommentar 'nr. 2000' og gerne ville svare på det som emnet egentlig handlede om - debatterne køre ofte ud til noget andet og ja du kende det vel? Det er selvfølgelig ikke altid det er sådan. Jeg foretrækker selv at finde dem som jeg finder interesant smiley

• #14   8. jun 2013 Hvorfor hentyder det til, at man ikke gider finde emnerne selv? Det er jo næsten umuligt at se alle emner alligevel, så bare fordi man bruger listen over de populære, til at finde spændende emner, så betyder det da ikke, at man ikke også selv kigger?
    Og selv hvis man kun kigger i de populære - hvad i alverden er der dog så galt i det? smiley Der er der vel egentlig intet galt i.

Fint at du foretrækker det, men det betyder jo ikke, at andre ikke må finde det interessant, at bruge den funktion. smiley Det giver jo heller ikke andre nogen grund til, at overfylde det med useriøse emner. smiley

• #15   8. jun 2013 Jeg har ikke sagt noget om at der er noget galt i det? For jeg kigger selv i den.. Men når folk bliver voldsomt hidsige over at der er andet end hesterealterede emner, så syntes jeg det er at synke lidt. Jeg kunne forstå at folk var sure dengang der stort set kun var de der Natteemner, men dem der blive sure over et useriøst emne engang imellem er sådan lidt, ahh.. Så er det heller ikke værre smiley

Og som du nok ved, så. Er jeg meget aktiv i alt det useriøse, og har da oplevet nogen som blev voldsomt sure over nogen små ting smiley
    ( Kan stadigvæk ikke komme mig over den diskusion der blev sat igang pga mit seneste Skype emne :b )

• #17   8. jun 2013 Miniberidderen:

Jeg gider bare ikke holde det i grupperne.. Der er kun omkring en gruppe hvor jeg gider bruge tid på at være useriøs i, og ja det er selvfølgelig ' Hg-tosserne '.. Syntes de andre grupper er lidt døde.. Og her åbent så kan alle være med, meget mere hyggeligt! smiley

• #20   8. jun 2013 Nårh jov, hvis folk gerne vil være med i en useriøs gruppe - til bla, natteemner og alle mulige underlige ting, så er der en - opkaldt efter mig :') - som hedder Os der elsker Sissel smiley hvor i kan være med i.. Den er lidt død, men den kunne da komme op og stå hvis folk ville være med smiley Det er DD som 'har' gruppen.
    Link:
    http://www.hestegalleri.dk/grupper/osderelskersissel3

• #21   8. jun 2013 Jamen jeg gider ikke holde det derinde. Vi er 21 medlemmer og det er en lukket gruppe. Og jeg elsker at kunne skrive med flere folk. Dem der vil være med til at have det sjovt, kan frit komme ind i det åben forum smiley

• #28   8. jun 2013 http://9gag.com/gag/aQqP6ew

• #29   8. jun 2013 Sissel - Du gider ikke holde det i gruppen, vi gider ikke se på jeres useriøse emner hele tiden - og det er jo trods alt et HESTEgalleri, så hvem mon har mest 'ret'? smiley

Hvis de, der vil bruge HESTEgalleriet til det, det er ment til - hesterelaterede emner - og ikke ønsker en bunke useriøse emner, så må de der laver de useriøse emner, jo bare erkende, at det er et HESTEgalleri, og så må de trække sig tilbage til grupperne, hvor de SAGTENS kan oprette alle de tosse-indlæg de vil. smiley Der er ingen der siger, at I skal have en lille gruppe - I kan da bare lave de her emner, i en af de mange grupper, der ikke er hesterelateret. smiley Ingen siger I skal holde jer til en lille publikum.

• #32   8. jun 2013 Ammen Dolnra, jeg regner da med at folk står frem når de tænder på det!

• #38   8. jun 2013 Problemet med dine fornærmelser Melanie er jo bare at de er så gode, at hvis jeg kaldte nogen en pose menneskelig lort der var blevet overkørt af en mongolretarderet dværg på en ethjulet cykel, så ville nogen blokere mig for grimt sprog smiley

• #39   8. jun 2013 CTS: Tror ikke folk dør af et useriøst emne engang imellem. Eller så hop uden om dem? Jeg må da ogs sige at der er MANGE emner jeg ikke kigger, fordi jeg ved st jeg udelukkende bliver irriteret over dem. Alle de der Ask mé ting .. Argh, men folk skal da have lov til at lave dem hvis de vil, så længe de ikke fylder hele Hg? Og sådan syntes jeg ogs der skal være plads til de mindre seriøse ting. Og mener ikke at der står noget i reglerne om at det er forbudt at have det sjovt engang imellem, og ellers må Ha'erne jo komme og sige noget til mig?

Og igen, jeg kan godt li at have det åbent, så ALLE dem der lige har lyst kan komme og være med smiley Jeg syntes oftes grupperne dør lidt, og gider egentlig ikke selv være særlig aktiv derinde. Og hvorfor så ikke lave et sjovt emne en gang om måneden eller sådan noget - eller hvor tit de nu kommer - hvor alle kan være med som de har lyst til :-)?

• #40   8. jun 2013 Hey Rynke.. Jeg er en dværg.. Eller næsten da.. :i

• #42   8. jun 2013 Nej, jeg satser sku på at folk er så selverkendende at de ser indad og finder ud af at jeg har ret i at de ligner en pose menneskelig lort der er blevet kørt over :b

• #44   8. jun 2013 Det er godt jeg har dig til at rette mig!

Ej, når folk laver et åndsvagt forum er jeg en af de første, der skriver kage eller noget i den stil. Og så må andre være gale - fuck da dem, jeg har mig ^^

• #46   8. jun 2013 Din computer må godt nok have ondt dybt ind i sjælen så!

Er jeg den eneste der en sjælden gang i mellem har overvejet at oprette mig som anonym bruger, bare for at kunne fyre en epic fornærmelse afsted og så skride igen?

• #48   9. jun 2013 Lige netop! Derfor anonym bruger ^^

Kommentér på:
Useriøse emner? Useriøse kommentar?

Annonce