{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Useriøse videoer... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke, om jeg er den eneste som synes at der er begyndt at være rigtig mange ikke heste relaterede videoer herinde? smiley
Selvfølgelig er det ikke ulovligt når de ligger under off topic, men tænker bare stadig...
Det er hestegalleri og ikke ''Her er min bedsteveninde'' galleri(Hvis i kan følge mig). smiley
Synes også ''tit'' lagt videoer ind af andre dyr eller dage med veninder, osv..
Det synes jeg godt kan være lidt irriterende nogle gange, da hestegalleri er lavet til at ligge videoer ind af heste og ikke shoppeture(Som et eksempel).

Selvfølgelig bliver der også lavet mange emner og fotoalbum, som heller ikke har noget med heste at gøre.

- Hvad synes i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse videoer...
  • #4   9. sep 2013 Har ikke noget imod det overhovedet, nogle af dem kan være hyggelige at se! -.-

• #5   9. sep 2013 Må indrømme det ikke generer mig da jeg sjældent ser videoer smiley

Men indrømmer da gerne jeg også har en video inde af min hund? ser jeg intet problem i.. dog syntes jeg de der "ask me" videoer er MEGA belastende.. og kan da også godt se det med andre dyr hvis vedkommende ligger mange ind.. men en enkelt skader altså ingen. smiley

• #6   9. sep 2013 Jeg synes det er ok, hvis det også er interessant at se på for folk der ikke kender dig personligt. Hvis det kun er for at vise det til dine hesteveninder, så hører det til på facebook og ikke herinde smiley Det er der desværre nogle der ikke kan finde ud af at skelne imellem smiley

• #7   9. sep 2013 Er ret meget enig med dig!
    Der er rigtig mange af dem.
    Ok at folk vil ligge dem her ind, men folk har det med at lave en overskrift der lyder sådan fx. Hygge med smukke!
    Her tænker jeg, " nu skal jeg se en dejlig video med en skøn hest og rytter der hygger sig"

Men så hår der en video op med en 14 årig tøs med hendes bedste veninde der hygger med en kop te!
    (Dette er bare et eksempel)

Lavede de så bare en overskrift så man vidste at det er en veninde video har jeg intet i mod det, for så kan man undgå det smiley

• #8   9. sep 2013 Det er ligesom da der blev klaget over Howrse emner som var inde i en Howrse gruppe. De klagede kun fordi de synes det var træls at de emner dukkede op under relaterede emner, og når de så gik ind i dem - hov. Det var Howrse.

Folk ville skrive til admin og alt muligt, fordi - Puha! Man kan ikke trykke på en tilbageknap?

Det er lidt ala det her. Det er off topic emner under katagorien "Off Topic" - vil man ikke se dem så lad være.
    Kom du til at trykke på sådan en video du troede var hesterelateret - så tryk tilbage. smiley

• #9   9. sep 2013 Er fuldstændig enig Gøg! smiley

Kommentér på:
Useriøse videoer...

Annonce