Useriøse videoer... {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke, om jeg er den eneste som synes at der er begyndt at være rigtig mange ikke heste relaterede videoer herinde?
Selvfølgelig er det ikke ulovligt når de ligger under off topic, men tænker bare stadig...
Det er hestegalleri og ikke ''Her er min bedsteveninde'' galleri(Hvis i kan følge mig).
Synes også ''tit'' lagt videoer ind af andre dyr eller dage med veninder, osv..
Det synes jeg godt kan være lidt irriterende nogle gange, da hestegalleri er lavet til at ligge videoer ind af heste og ikke shoppeture(Som et eksempel).
Selvfølgelig bliver der også lavet mange emner og fotoalbum, som heller ikke har noget med heste at gøre.
- Hvad synes i?
maj 2013
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 549
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.877
Men indrømmer da gerne jeg også har en video inde af min hund? ser jeg intet problem i.. dog syntes jeg de der "ask me" videoer er MEGA belastende.. og kan da også godt se det med andre dyr hvis vedkommende ligger mange ind.. men en enkelt skader altså ingen.
jun 2013
Følger: 12 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 142
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.404
Der er rigtig mange af dem.
Ok at folk vil ligge dem her ind, men folk har det med at lave en overskrift der lyder sådan fx. Hygge med smukke!
Her tænker jeg, " nu skal jeg se en dejlig video med en skøn hest og rytter der hygger sig"
Men så hår der en video op med en 14 årig tøs med hendes bedste veninde der hygger med en kop te!
(Dette er bare et eksempel)
Lavede de så bare en overskrift så man vidste at det er en veninde video har jeg intet i mod det, for så kan man undgå det
Blogger
Følger: 87 Følgere: 1943 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.507
Folk ville skrive til admin og alt muligt, fordi - Puha! Man kan ikke trykke på en tilbageknap?
Det er lidt ala det her. Det er off topic emner under katagorien "Off Topic" - vil man ikke se dem så lad være.
Kom du til at trykke på sådan en video du troede var hesterelateret - så tryk tilbage.
jun 2011
Følger: 99 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 335 Svar: 635
Useriøse videoer...