{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Den perfekte part {{forumTopicSubject}}

Iih altså! Jeg har lige haft en rigtig sød pige ude og prøve min pony i dag og det er ikke den letteste ting i verden.

Ponyen er kræsen med hvem hun kan lide, meget følsom for hjælperne (er du vandt til en schenkel/tøjledøv rideskolehest, så er hende her MEGET "eksplosiv", da hun reagerer prompte) osv. Men pigen bestod "testen"; pony kan lide hende, hun lyttede så fint når jeg jeg sagde noget og gjorde det med det samme, det hele var bare super... MEN fordi pony har en kort ryg og sadlen et dybt sæde, så blev sadlen desværre lige lidt for lille til rytteren. Det ville godt kunne gå an engang i mellem, men det ville ikke være optimalt. ÆV!

Så nu leder jeg videre efter den rette part til mig og ponyen og så leder jeg efter den rette hest til pigen, for hende kunne jeg godt forestille mig kunne nå langt med den rette hest og undervisning.

Nå hvordan går det med jer derude? Har i held med at finde parthest eller partrytter eller noget helt tredje? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den perfekte part
Kommentér på:
Den perfekte part

Annonce