{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Den perfekte part. <3 {{forumTopicSubject}}

Ejj' må lige dele min glæde med alle dem der nu gider læse det her. :b heh' nogle gange ska man være naiv og håbe på det aller bedste jo.

var idag ude at besøge min kommende part, er den dejligste Dsp Alexander. Faldt bare for ham på billeder, OG i virkeligheden blev det ikk værre ihvertfald ! Er bare som skudt i den hest.

Har så længe prøvet at finde den rigtige, uden at prøve en masse fordi min maveintention sagde nej, men endelig ! Var ude hos ham idag, og mine øjne faldt straks på ham, hans rolige jeg i stalden, på banen og til vandet var bare mig, så solgt er jeg..

Heh' kender i det når man bare vil afsted igen, igen og igen? Jeg vil..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den perfekte part. <3
  • #1   19. maj 2009 Årh hvor skønt! smiley
    Jeg har langt om længe også fundet den perfekte part: Josefine, som jeg har oprettet smiley
    Min gamle gamle soulmate-part flyttede til Fyn, men jo mere jeg lærer Josefine at kende, des mere synes jeg de minder om hinanden smiley

• #2   19. maj 2009 jeg havde endelig fået min part Meiko har været derude 3 gange men da jeg skrev for et par uger siden om jeg måtte komme derud skrev hun at det måtte jeg godt men da jeg kom derud var hun ikk hjemme så tog jeg derud igen senere men da var hun heller ikk hjemme, og så skrev jeg igen om jeg måtte komme derud i søndags den besked slettede hun bare inden hun havde læst den det er hun begyndt på og hun svarer ikk på mine sms´er så den part har jeg vist ikk mere smiley

• #3   19. maj 2009 Keza - Er ogs' en dejlig en du har fundet. (: Har ikk min herinde, men ejeren har ham og hedder hedemanden's alexander. Men er sådan en skøn fornemmelse at komme hjem og ikk ku glemme hesten efter 4 timer. 5 timer. :b

Clar'si - er ogs' sådan en fantastisk fornemmelse om at man bare passer sammen ! Det giver en gnist, og lyst som intet andet.

Bølle - så tænk sådan at det ikk var den rette. /: måske hesten, men ville du kunne ride hos sådan en ejer?

• #4   19. maj 2009 Jeg mangler lige at overtale min far så har jeg også en hest der skal rides smiley Det er Gold fever (;

• #5   19. maj 2009 Keza - okai, den hedder hedemand's alexander. (:

Amanda - er det en part du har fundet?

• #6   19. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke.

Kender det ALT for godt, jeg har nemlig osse *den perfekte part*
    (i mine øjne) har ham oprettet her inde, skønne Oege smiley
    Glæder mig til jeg skal op til ham igen lige så snart jeg tager fra stalden ..
    Håber at kunne have part på ham for altid smiley

• #7   19. maj 2009 Jep, jeg er ved at være træt af at ride pony, så vil have en hest at ride også fandt jeg den dejlig Gold Fever smiley

• #8   19. maj 2009 Ejeren hun var bare supper flink, men jeg ved ikk om det kan være at hun er gået fra kæresten for det tror jeg hun er hun er ihvertifald aldrig mere hjemme, men så kunne hun da godt skrive at jeg ikk har part der mere smiley

• #9   19. maj 2009 Tas - der satme også noget ekstrem lækkert ved Oege ! Er du sindsyg for en fremdrift der ser ud til at være på nogle af billedern.

• #10   19. maj 2009 Amanda - jeg har valgt en lille hest. :b så behøver det valg ikk at komme.

• #11   19. maj 2009 Super skønt, at høre.

Jeg leder stadig efter min, har prøve på en lige nu. En super sød Oldenborg på 175, men jeg ved bare ikke om det er hende jeg skal havde part på. (Kan ikke bestemme mig)
    Og det værste er at der en hest på min rideskole som jeg holder utrolig meget af.
    Så er splittet op i to ; )

Men håber alt det bedste for jer to, held og lykke med det hele smiley

• #12   19. maj 2009 Mathilde - i lige måde, men hold da ferie for en højde. smiley er selv lille så jo mindre jo bedre.

• #13   19. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <
    Tusind tak smiley
    Ja den er ikke helt lille, jeg er ca. 164 høj selv så nogle gange må man da lige lidt op på tærende XD

Heh ja ville også havde været glad for en pony, da mine pony år snart er slut og vil gerne havde dem udnyttet med det sker vidst ikke helt som jeg håbede/håber : (

• #14   19. maj 2009 mathilde - nogle gange ska man tage chancen. :b

• #15   19. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <
    Heh ja ; )
    Jeg har også prøve tid nu så kommer og rider hende når jeg vil, og så skal jeg havde noget undervisning på hende (Som ejeren betaler ;p) Af en som kender hende godt og ved hvordan hun er hvilket jo er ret vigtigt som træner for at kunne undervise "ordnteligt" (Syndes jeg, det gør det værtfald lidt lettere) Hun har undervist i Akademisk ridekunst og har undervist på min Gamle rideskole og så rider hun også spansk så det bliver jo spændenen : )

• #16   19. maj 2009 matilde - ja det må man sige. krydser for jer, og håber i bliver et godt par.

• #17   19. maj 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <
    Tak krydser også fingre for dig og din part og håber på i for det rigtig godt i fremtiden og de kommende dage, uger, måneder og år ; )

• #18   19. maj 2009 Jeg har haft den perfekte part i over et år! Maj er simpelthen lige den slags hest jeg kommer godt ud af det sammen med smiley
    Oven i det passer jeg de andre heste Anne Sofie har smiley Og de er gudeskønne, er så glad for at hun har åbnet verdenen med avl, kåringer og alt det som man ikke oplever som almindeig rytter smiley
    Jeg har fået langt mere tålmodighed af at arbejde med Alaska fra start af.... 14 måneder med Maj og Jolene og 10 måneder med Alaska smiley
    Det bobler ALTID i maven når jeg tænker på de heste og hvad jeg har oplevet med dem smiley Kunne ikke undvære den følelse af værdi! Føler virkelig at jeg har gjordt fremskridt med hestene, og at hestene også har gjordt fremskridt pga mig smiley

Held og lykke med din nye part! Og held og lykke til alle jer andre smiley

Kommentér på:
Den perfekte part. <3

Annonce