{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støv = syg?
  • #1   13. jun 2013 Altså støv kan være medvirkende til nedsat lungekapacitet - Så altså helt sundt er det ikke.
    Det kan udvikle sig til astma, men så ville symptomerne være, at hesten hoster kraftigt flere gange i træk efter bare en smule bevægelse.

• #3   13. jun 2013 Ida: Hesten kan godt kureres for astma, hvis det opdages i tide - En af hestene i stalden har fået konstateret det og dyrlægen sagde, at hesten vil kunne blive rask igen (Hesten skal så på døgnfold de næste 3 måneder, have pulver i foderet de næste 10 dage og så må hesten heller ikke komme i nærheden af stalden i de 3 måneder) smiley Men ja, hesten kan godt dø af det - Også af en lungebetændelse.

• #5   13. jun 2013 Støv er heller ikke godt for menneskers luftveje - og når heste er mere sarte end mennesker, er det slet ikke godt smiley er det en gang i mellem på en regnvejrsdag (som om vi ikke har ret mange af dem? ??), sker der ikke noget ved det, men det er da helt klart optimalt at få vandet kontinuerligt eller holde sig udendørs.

• #6   13. jun 2013 Tænk de skal går der nede med hovedet, det byder man heller ikke mennesker.
    Min rideskole er desvære heller ikke så gode til at vande dressurbannerne så de er tit støvede. Som min ridelærer siger det ødelægger hestene=kan ikke rides længere.

Kommentér på:
Støv = syg?

Annonce