{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

Hesten tog hævn! Dumme kræ. {{forumTopicSubject}}

Det var nemlig hvad min hest gjorde i fredags! Hun tog hævn over mig.. Hun var virkelig ond, og man kunne bare mærke på hende, at det var fordi hun ville være ond mod mig! Hun kiggede ondt på mig, og lagde virkelig kræfter i sparket! På trods af at jeg var lige bag ved hende, og hun ikke nåede at tage så meget fart, så fik hun dæleme kraft på sparket!

Jeg var ligeså stille i gang med at klippe hendes hovskæg da hun pludselig ville have hævn, over at jeg klippede hendes hår af..

Min hest er ond, decideret meget ond! Overvejer virkelig at sende hende til slagteren..

ALDRIG KLIP HOVSKÆG PÅ EN TINKER!! DE ER ONDE DYR!


Håber i fatter ironien gutter? Aj laver bare sjov med det, men jov hun fik mig sparket.. :b Hun stod og halvsov, mens jeg stille klippede hovskæg på hende, og pludselig vågner hun op - Tykke har det med at " tabe " bagparten, når hun vågner af hendes halvsøvn - og bliver forskrækket og sparker derfor bagud, og bum! Der var jeg jo xD Det gjorde heldigvis ikke så ondt, og det var ikke med vilje så jeg grinte bare af det bagefter! smiley

Tossede søde hest smiley Og nu er hun så en tinker uden hovskæg! DEJLIGT! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hesten tog hævn! Dumme kræ.
Kommentér på:
Hesten tog hævn! Dumme kræ.

Annonce