{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Hvor mange? {{forumTopicSubject}}

Ja, overskriften taler lidt for sig selv. smiley

Emnet handler om, at i skal skrive hvor mane heste i har, hvad de hedder, hvor gamle de er, osv. smiley

- Jeg har 2 heste. Den ene, hedder Gunilla , og er så mest min mors, det er en fjordhest, som skal fole' her sidst i Juni.Den er 6 år gammel. En rigtig vildbasse! smiley

- Den anden, Moon - Light. Min egen, som er 9 år, og fylder snart 10. Den ligner lidt en Pippi - Langstrømpe hest. smiley Stille og rolig, nede på jorden.:-)


Nu vil jeg meget gerne læse noget om jeres heste/hest! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange?
  • #1   19. jun 2013 Jeg har halvanden og så rider jeg en her sommeren over også :-).

    Josefine Langmose er min egen, hun er halv fuldbold men kåret oldenborg, 164 høj og 14 år. Jeg har sprunget 145 på hende :-).

    Sprinter ejer jeg halvt, det vil sige at jeg har fået halvdelen af ham. Han er ren New Forest, 135 høj og 3 år gammel smiley

    Så rider jeg Sprinters mor her hen over sommeren, Skolegaardens Unique, hun er ren New forest, 138cm høj og 9 år gammel :-).


  • #2   19. jun 2013 Lyder skønt! smiley -Karoline Kristoffersen!;-')

  • #3   19. jun 2013 på papierne har jeg 8 heste.
    men har to hjemme, og 3 i rdining, samt at jeg har 1 i udlån og to som jeg ejer sammen med andre.
    det kan nogle gange godt være lidt svært at holde styr på smiley


  • #4   19. jun 2013 Jeg har en enkelt: Laura af Korup, brun hoppe uden aftegn, 163 cm i stang, 9 år gammel. Kåret i Pintoforeningen og har gået Materialprøve. Går LA dressur på klubplan og har sprunget LC hos tidligere ejer. Hun er rolig, men har alligevel energi når man rider. Er sød og kærlig overfor dem hun bryder sig om, men afviser surt folk hun ikke gider. Hun er drøn god til at passe på mig, både fra jorden og når jeg rider hende. Er hoppe med stort H og har en mening om alt, og man er aldrig i tvivl om hvad den er! smiley

  • #5   19. jun 2013 Lyder lidt svært at holde styr på. smiley ( Fæhesten )

  • #6   19. jun 2013 Lyder som en SKØN Hest! smiley :-) smiley ( Stine Blom J )

  • #7   19. jun 2013 Har to heste, mine måneheste smiley
    Moonlight er en lille arabervallak på 15 år, som er fuld af spilopper og kan en masse tricks.
    Luna, som i passet hedder Kugle (det navn kan vi bare ikke lide) er en blanding på 19 år, som også bare er skøn. Hun har desværre astmatisk bronkitis, men jeg passer på hende, så godt jeg kan smiley


  • #8   19. jun 2013 Jeg har 7.

    - Felex, vallak, 17 år, 142cm, DSP, verdens mest hidsige pony jeg venter stadig på han fatter hvor gammel han er. I mine pony år red viM spring og til og med en PRI dressur. Nu rider vi Jagter og lidt hygge military. Han er den jeg har haft længst efter min første døde.

    - Gørklingtgårds Flash, vallak, 12 år, 175 cm, DV, kæmpe nusse trold men virkelig svært at holde styr på hele hans krop. Han har gået M med tidl ejer, men med mig er vi kun på LC niveu fordi jeg ikke fortsår at ride ham ordentligt endnu.

    - Magic Flash Back, Hingst, 6 år, 75cm, blanding, han var en mishandlings hest som vi redede fra heste handler. Han har været meget igennem, men er nu på rette spor til at blive normal glad hest. Du kan se video med hans forvandling under min profil.

    - And They Named Him Lucky, hingst, 2 år, forventes at blive 160, frieser, han var et ups køb. Jeg elskede friesere og han blev tilbudt til mig billigt, bom så slog jeg til. Pt er han noget dum og forstår intet, men han skulle gerne ende med at blive min dressur hest.

    - Victor, vallak (kastreret ved mig som 5 års), 9 år, 80 cm, shetter blanding. Han var den første af de små jeg fik. Jeg fik ham foræret af en kvinde som havde redet ham fra misrøgt, derfor er/var han lidt speciel. Han har et enkelt afkom.

    - Incredible Dark Design, kaldt Indi, vallak (jeg kastrede ham selv sammen med dyrelæge i April som 4 års), 4 år, 100cm, shetter blaning. Han blev bare købt som selvskab til Victor og Magic den gang, og skal engang bruges som køre pony tænker jeg.

    Bella La Princesa Piqueña, hoppe (venter føl), 6 år, 80 cm, Miniature. Hun var min julegave og fik hende udelukkende fordi vi nu boede på en gård og derfor havde råd til det. smiley


  • #9   19. jun 2013 Hehe, MoonLight ligesom min hedder. smiley ( *Månehestene* )

  • #10   19. jun 2013 Jeg har min DV hoppe, som jeg først får hjem til august. Hun er næsten lige fyldt 7, men har kun været redet til februar-marts :). Hun er min 18 års fødselsdags gave smiley

  • #11   19. jun 2013 Lyder dejligt at have så mange heste! smiley ( DayDreamer *DD* )

  • #12   19. jun 2013 Jeg er glad for alle sammen, men ville intet have imod hvis jeg ikke havde så mange smiley

  • #13   19. jun 2013 Lyder dejligt at få sådan en stor fødselsdags - Gave! smiley smiley ( Rikke Nordkvist )

  • #14   19. jun 2013 Hehe, lyder måske også lidt svært at holde styr på. smiley ( DayDreamer *DD* )

  • #15   19. jun 2013 Jaaaa, det kunne bare ikke være bedre :D!

  • #16   19. jun 2013 Nej det kunne det jo nok ikke! smiley smiley :-) smiley ( Rikke Nordkvist )

Kommentér på:
Hvor mange?

Annonce