{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Job ansøgning
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   21. jun 2013 kig på google, der finder du 1000 skabeloner til hvordan en opsætning skal se ud på en god ansøgning.

  • #2   21. jun 2013 Hvorfor du netop søger stillingen ved dem.
    Hvem du er
    hvad du kan tilbyde
    evt. været på deres hjemme side og snuse? find nogle gode ting derfra som tiltaler dig og nævn det.

    Til slut.
    ser frem til at hører fra jer,
    lære jer bedre at kende
    glæder mig til at hører fra jer
    osv osv.

    husk navn adresse og tlf.

    ellers brug google!


  • #3   21. jun 2013 Takker smiley

  • #4   21. jun 2013 Når man er til møde i jobcenter og A kasse så er noget af det de mener man skal have med, at man skriver hvorfor det er dig de skal vælge og hvad det præcis er der gør at du er den perfekte til jobbet hos dem. Og så kan jeg godt selv lide at putte det at man kan sætte muligheder frem for begrænsninger ind deri smiley Det er nemlig noget de også godt kan lide og tit står det faktisk også i jobannoncen over det de søger og så er den jo betop der ihvertfald rigtig vigtig at få proppet ind smiley

  • #5   21. jun 2013 Uhhh ja det er en super detalje, mange tak smiley


  • #6   21. jun 2013 Det var så lidt smiley Der skulle stå at "man kan se muligheder frem for begrænsninger" og ikke sætte som min telefon har skrevet før opdagede jeg lige smiley

  • #7   21. jun 2013 Har du en mail? Kan sende min ansøgning jeg sendte ud da jeg søgte elevplads, jeg sendte 12 ud og kom til 7 samtaler smiley Så den var ret effektiv smiley

  • #8   21. jun 2013 Jeg forstod hvad du mente smiley

    Jo tak, det må du meget gerne smiley matildeschubert@gmail.com


  • #9   21. jun 2013 Mit navn er Matilde Bøgh Schubert, jeg er 15 år, moden, selvstændig, ansvarsbevidst og kæmper til det lykkes. Jeg har lige færdig gjort 9.klasse, og efter sommerferien starter jeg i 10.klasse på Gladsaxecentret. Og så kan jeg give jer en ren straffeattest.
    Jeg er en meget ansvarsfuld person, der elsker at være aktiv, og lave noget. Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd med, og kommer hellere for tidligt end for sent.
    Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hver, det i mangler hjælp til, eller det I mener jeg passer til. Så alt i alt har jeg ikke nogen begrænsninger, kun muligheder.
    Jeg glæder mig, til at høre for jer snarest.


    Hvad syntes I? smiley


  • #10   21. jun 2013 Det første der lige falder mig i øjnene det er det med steaffeattesten. Det synes jeg ikke du skal skrive, for jeg tænker det burde være en selvfølge altså at den er ren smiley Det ville jeg slette hvis det var mig smiley Hvis de har brug for at vide om du har ren straffeattest så er det noget de selv indhenter ved politiet smiley

    Og så tænker jeg lidt du måske skulle prøve at dele det lidt op så det ikke står lige i måsen af hinanden. Altså laver lidt mellemrum i mellem, og så kunne du måske uddybe det om dig selv lidt mere smiley

    Og så er der bare en lille enkelt ting men det er garanteret bare en tryk fejl men det hedder fra jer og ikke for jer, der hvor du skriver at du glader dig til at høre fra dem smiley


  • #11   21. jun 2013 Fx kan du uddybe det med at du elsker at være aktiv, hvad er det så du laver når du er aktiv?? smiley

    Og så kunne du måske også skrive lidt om hvis der fx er noget du er rigtig god til som du ville kunne bruge i det job du søger smiley Fx hvis du har god ordenssans kunne det måske i nogle job være en fordel. Og hvis man er god til at have overblik er det jo også rigtig godt smiley Det er sådan nogle ting jeg tænker i du kan tænke over hvad du er god til og så prøve at tænke kreativt i forhold til hvordan det ville kunne bruges i forhold til jobbet du søger smiley Dette er du jo selvfølgelig nød til at rette til hver gang alt efter hvor det er og hvad for et arbejde du søger smiley


  • #12   21. jun 2013 Tak for det smiley

  • #13   21. jun 2013 Mit navn er Matilde Bøgh Schubert, jeg er 15 år, moden, selvstændig, ansvarsbevidst og kæmper til det lykkes. Jeg har lige færdig gjort 9.klasse, og efter sommerferien starter jeg i 10.klasse på Gladsaxecentret.

    Jeg er en meget ansvarsfuld person, der elsker at være aktiv, og lave noget. På den måde, at jeg nyder at gøre rent, rydde op og holde god orden på tingene. Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd med, og kommer hellere for tidligt end for sent. Og desuden er jeg god til at have et godt overblik i forskellige situationer.

    Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hver, det i mangler hjælp til, eller det I mener jeg passer til. Så alt i alt har jeg ikke nogen begrænsninger, kun muligheder.
    Jeg glæder mig, til at høre fra jer.


    Hvad siger du så? smiley


  • #14   21. jun 2013 Det var meget bedre smiley Vil du have flere gode råd?? smiley Jeg vil jo nødig have at du føler at jeg kritisere for det er ikke meningen smiley

  • #15   21. jun 2013 Meget gerne, føler mig slet ikke kritiseret, nyder det smiley

  • #16   21. jun 2013 Ok ellers må du sige til smiley Jeg har prøvet at sidde og rette i det og formulere lidt om osv. og så har jeg i en parentes skrevet hvad jeg synes du lige skal skrive lidt om der smiley Jeg indsætter den lige herunder smiley Så kan du bruge noget af det eller lade være smiley

    Mit navn er Matilde Bøgh Schubert, og er 15 år gammel. Jeg har lige færdiggjort 9. klasse. Her efter sommerferien starter jeg i 10.klasse på Gladsaxecentret. Så nu leder jeg efter et sommerferie job, da jeg gerne vil ud og få nye erfaringer. Jeg er en moden og ansvarsbevidst pige, som også kan arbejde selvstændigt. Jeg har gå på mod og kæmper til det lykkes.

    Jeg elsker at være aktiv, og at der skal ske noget. (her kunne jeg godt tænke mig at du skrev lidt om fritidsinteresser, og om hvis der er noget du går til + at du fx elsker at være sammen med dine veninder). Jeg nyder derudover at gøre rent, rydde op og holde god orden på tingene.

    Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd, og kommer hellere for tidligt end for sent. Jeg er desuden god til at have et godt overblik i forskellige situationer.

    Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hvert. Jeg er åben for alt og ser muligheder frem for begrænsninger.

    Jeg glæder mig, til at høre fra jer.

    Mvh.
    Matilde Bøgh Schubert


  • #17   21. jun 2013 Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det kun er et sommerferie job du søger, det konkluderede jeg bare ud fra at du har fået sommerferie smiley men det kan du bare rette til at du søger et job smiley

  • #18   21. jun 2013 Mit navn er Matilde Bøgh Schubert, og er 15 år gammel. Jeg har lige færdig gjort 9. klasse. Her efter sommerferien starter jeg i 10.klasse på Gladsaxecentret. Så nu leder jeg efter et sommerferie job, som også skal fortsætte efter, da jeg gerne vil ud og få nye erfaringer. Jeg er en moden og ansvarsbevidst pige, som også kan arbejde selvstændigt. Jeg har gå på mod og kæmper til det lykkes.

    Jeg elsker at være aktiv, og at der skal ske noget. Så jeg har også en fritidsinteresse, som er ridning, hvor det handler om at kæmpe til det lykkes. Men ellers bruger jeg også min fritid på at være sammen med vennerne. Jeg nyder derudover at gøre rent, rydde op og holde god orden på tingene.

    Jeg er altid klar til at give en hjælpende hånd, og kommer hellere for tidligt end for sent. Jeg er desuden god til at have et godt overblik i forskellige situationer.

    Jeg har ikke en bestemt plads jeg søger, jeg er frisk på lidt af hvert. Jeg er åben for alt og ser muligheder frem for begrænsninger.

    Jeg glæder mig, til at høre fra jer.

    Mvh.
    Matilde Bøgh Schubert

    Syntes du det lyder fint? smiley


  • #19   21. jun 2013 Så er det sendt smiley

    Alt et vedhæftet smiley

    Du må gerne redigere i den og lave den om som du vil også gerne i CV'et smiley


  • #20   21. jun 2013 Mange mange tak smiley

  • #21   21. jun 2013 Ja det synes jeg er rigtig godt smiley Men typisk mig så har jeg lige spottet en enkelt lille ting smiley

    Det er bare der hvor du skriver at du søger sommerferie job, som også skal fortsætte bagefter.. Der tænker jeg at når du entlig søger et job som skal fortsætte efter sommerferien så kunne du måske istedet skrive.. "Jeg er på udkig efter et fritidsjob da jeg gerne vil ud og få erfaring og nye udfordringer ved siden af skolen, lige nu har jeg sommerferie og har derfor mulighed for at arbejdstiderne ligger forskelligt, og når jeg starter i skole efter sommerferien skal arbejdstiderne kunne passe sammen med min skole" Og så slette den der står der nu hvor der står "Så nu leder jeg efter et sommerferie job, som også skal fortsætte efter, da jeg gerne vil ud og få nye erfaringer."


  • #22   21. jun 2013 Takker smiley

Kommentér på:
Job ansøgning

Annonce