{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Køre ferie. {{forumTopicSubject}}

heeeej alle sammen.
jeg og min søster har aftalt vi skal på køreferie næste år. men ehm. sådan en skal jo lige planlægges..

hvad skal man ABSOLUT huske.
hvor skal vi køre hen! vi har to uger. sover i telt/bil.
hvad SKAL man bare opleve!

selvfølgelig skal bilen være iorden. (det skulle den også gerne da det er en helt ny bil) men hvad skal vi have tjekket inden vi kører?:D

kunne virkelig godt bruge noget hjælp.:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre ferie.
  • #1   26. jun 2013 hahaha.:D pænt god ide:D! tanker fuldt op.:D

• #2   26. jun 2013 Tjah min kæreste, søn og jeg skal 2½uge til Italien i August. og køre selv.

vi har booket hoteller en uge af gangen ca, ved Gardasøen, nær Venedig, og så i Toscana.
    har været på kør-selv til Toscana før det er helt fantastisk!

man skal nu bare huske div papire på bilen, papiere på sigselv smiley tjek Olie og vand osv.

tjah ellers kan det meste jo købes på turen.

god tur! =)

• #4   26. jun 2013 ja vi havde overvejet vi bare skulle have skifte tøj med til de to nætter inden vi er hvor vi vil slå os ned.:D men vi ved ikke rigtig om vi kun vil til spanien eller om vi skal tage på verden rundt på 2 uger agtig.:D!

og så tager vi det lidt hen af vejen.:D

kristina. hvad koster sådan en tur for alle jer bare ca hvis jeg må spørge.:)

• #5   26. jun 2013 Cilie&Whiskey - Tjah den koster vel en små 15-20K vil jeg tro.

der er bokket hotel 5 gange. 1 overnatning derned, og så tre hoteller dernede ca 1 uge på hver og så 1 hotel hjem (samme som vejen derned) og hvert hotel koster mellem 3 - 5.000 dem ned og hjem er vel små 1.000kr for en overnatning ( det er Hilton smiley )

og så skal der Diesel til samt køre-tilladelse i Schweiz og Belgien, der skal købes mad, tøj og ting... så det løber hurtigt op.

men det er sQ det samme næsten som man bestiller en uge med fly og hotel til en sydlandsø smiley
    så hellere køre-selv-ferie smiley

• #6   26. jun 2013 ja okay.:D så bliver det lidt billigere her da vi er to en bil der kører godt og vel 25 km/l og så skal vi ikke på hotel.:D

Kommentér på:
Køre ferie.

Annonce