{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode ting mod tørre læber?
  • #1   3. jul 2013 Du kan få sådan en aloe vera læpomad fra
    "For ever" det er den bedste jeg nogensinde har haft! smiley

• #2   3. jul 2013 Den koster btw 30kr

• #3   3. jul 2013 En isterning - den koster i hvert fald ikke så meget hvis du laver den selv smiley
    Eller bare læbepomade - 20,- i matas, tror jeg x)

• #4   3. jul 2013 Jeg har også rigtig meget tendens til tørre læber.. Sådan VIRKELIG. Det er helt ekstremt og har været ved lægen flere gange. Det er SÅ slemt.. Når det er værst ligner de rosiner, og jeg kan ikke snakke uden at de sprækker og bløder helt vildt.

Det eneste der virkede på mig, var netop at lade være med at bruge læbepomade.. Jo mere du bruger det, jo mere ødelægger de den naturlige fugt i læberne. Det er OK, til forebyggelse eller til lidt tørre læber, men når det bliver slemt skal du lade være. - Du skal heller ikke fugte dem med tungen. - De skal have lov at klare det selv. - Det har virket helt vildt!

Til forebyggelse, virker mentholatum eller EOS læbepomaderne bedst til mig. - Eller vaseline da de ikke indeholder vand smiley

• #5   3. jul 2013 Desuden, i en af mine "ørken" perioder, brugte jeg rigtig meget læbepomade.. - Det resulterede i at hele mit ansigt reagerede, og jeg fik udslæt omkring munden, jeg havde udviklet allergi overfor den fordi jeg havde brugt den så meget ..

• #7   3. jul 2013 Jeg er afhængig af min læbepomade.. Bare sådan en ganske almindelig en :). Jeg dør næsten, hvis jeg glemmer den hjemme!
    Jeg er godt klar over at jeg fuldstændig har smadret mine læbers naturlige fugt, men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mod det i:

• #8   3. jul 2013 Først bruger du en læbepomade, så de er fugtet. Jeg bruger en aloe vera.

Og DEREFTER vaseline. Du skal ikke bruge det ret tit, som hvis du KUN bruger læbepomade, for det trænger ind. Det gør vaselinen ikke, derfor skal du nok kun bruge det 2-3 gange om dagen gætter jeg på. Ligesom creme til hænderne.

Det er det eneste, der hjælper her. Fugt, og derefter indkapsle det med fedt!

Jeg bruger samme princip med huden, der hvor jeg er tør, fx nogle steder i ansigtet. Først fugtigheds creme, og derefter en fedt-creme, bruger Cold creme fra matas.

Og især hænderne! Der bruger jeg faktisk først fugtighedscreme, dernæst coldcreme, og så en der hedder fedt-creme. Andet er slet ikke nok til min tørre hud!

Har også tør hud i hovedbunden, så den skal også have en hovedbundskur ind imellem. Har døjet med voldsom eksem hele mit liv. Men nu hvor jeg fugter huden, så den ikke er irriteret, og lukker af for den, så fugten ikke "stikker af", med fedt creme, så er det meget-meget lidt eksem, jeg har. smiley

Og man skal aldrig bruge vaseline eller fedt uden at fugte først. smiley Så er det ligesom at bruge hovfedt til hesten, uden at have vandet hovene først.

• #9   3. jul 2013 Mine læber sprækker ikke.. De får en mørke rød kant på over læben... Det er bare SÅ irriterenden... :-((( men tak for hjælpen alle sammen!! Jeg bruger den blå labello smiley

• Mette U
    Mette U Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #10   4. jul 2013 Elisabeth Arden Eight hour creme virker også for at få hudafskrabninger til at vokse pænt sammen.

Kommentér på:
Gode ting mod tørre læber?

Annonce