{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Mere motion - mere fedt.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er VILDT frustreret. jeg har igennem det sidste år taget 10kg på og skulle gerne af med de 5kg igen..

Lidt om min Historie..
Jeg er begyndt at ride igen i Januar.. og de 6 af kiloerne er kommet siden der. og de 4kg er kommet i løbet af 2012..
jeg har INTET ændret i min kost.. overhovedet.. har spist nøjagtig det samme som altid. (er 25, så stofskiftet er ændret for længst)
i vinter/forår mugede jeg HVER dag.. ca. 5 bokse. så red jeg 3-4 gange om ugen..
i foråret/sommer rider jeg pt ik så meget, da min helpart overgik til ne anden, da jeg så købte ung hest, men jeg er da gået til og fra folden HVER dag.. og der er 1 km hver vej.. plus alt det træning jeg har lavet med min hest.. og nej 2 km er ikke meget.. med mindre man går turen 2-3 gange dagligt.. der skal tjekkes heste, vand osv.. så det er mellem 4-6km der er gået pr dag. nu er jeg så begyndt at tilride min hest, så nu blir der redet igen.. plus jeg har en genoptræningshest jeg også rider 1-2 gange om ugen.. så føler at motionen er dækket ind.

min morgenmad er HVER morgen musli med soyamælk. og så spiser jeg flere små måltider i løbet af dagen.. min aftensmad er sjældent fed mad..
Det eneste der er ændret i min kost i løbet af det sidste år er at jeg har spist lidt mere junk end normalt. før i tiden var det måske 1 gang pr måned nu/før var det 2-3 gange pr måned.

en anden faktor der kan spille ind er at jeg har haft taget anti deprissiv, men dem har jeg trods alt taget i 2½år.. så sys det ville være underligt at de efter 1½-2år skulle finde på at give vægtøgning? er så stoppet på dem nu her i start juni..
og efter jeg er stoppet på dem, har jeg fået en SINDSYG sukkertrang.. er meget i vildrede om hvad jeg skal gøre.. har altid bare kunne æde!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere motion - mere fedt..
Kommentér på:
Mere motion - mere fedt..

Annonce