{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Jeg bliver sindsyg... {{forumTopicSubject}}

D. 26 juni overførte jeg penge for en sadel.. Jeg har stadig ikke set noget til den sadel..

- Skrev til sælgeren hele sidste torsdag (begrænset hvor meget jeg skrev, da jeg var på arbejde), uden svar, det fik jeg først fredag formiddag, hvor hun skrev at hun have fået sadlen retur, men at hun havde sendt den igen.

Så burde jeg aller seneste have modtaget den igår eller idag.. Og er det ikke almindelig skik at når man får en sadel retur, så skriver man det lige til køber og informerer om det, eller er det bare mig der er galt på den?

Nøøøøj, hvor kan det altså pisse mig af! Og der er jo garanteret ikke noget jeg kan gøre ved det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg bliver sindsyg...
  • #1   10. jul 2013 Ej hvor irriterende. -.-

håber da du får den

• #2   10. jul 2013 Pisse træls altså! Håber du får sadlen du betalte for! smiley

• #3   10. jul 2013 Håber jeg virkelig også!
    - Men nu har jeg ventet så længe, så jeg vil egentlig hellere bare have pengene tilbage.. :i

• #4   10. jul 2013 Du har ikke mulighed for at hente den?
    - Håber i hvert fald du har oplysninger på sælger da det uden at lyde for kynisk at du kunne være blevet snydt smiley

• #5   10. jul 2013 Hvis det er det jeg bliver nød til for at få sadlen, så har jeg muligheden.. Men jeg bor i sjælland og hun bor i jylland, så det vil være besværligt :).
    - Jeg har hendes telefon nummer, fulde navn og adresse, og hun har faktisk også skrevet i annoncen at den er solgt, så hun virkede meget troværdi.. Altså, indtil idag, hvor jeg stadig ikke har set skyggen af den.

- Hvor er det altså bare trist, at folk ikke bare kan lette røven, også få sendt de forbandede ting, de har fået solgt!
    Er ALDRIG før blevet snydt herinde, og hvor er det altså bare lavt, at folk gør sådan.

• #6   10. jul 2013 Det kan også være der er sket en fejl - det kan jo ske men virker godt nok lidt underligt på mig men håber da du får sadlen og ja kan godt se der er lidt langt, du kender ikke nogen der bor i jylland som evt kan hente den for dig? smiley

Men ja det er trist at det sker smiley

• #7   10. jul 2013 Ja, det har jeg også selv haft tænkt på. Fejl sker jo! Men en fejl der så har taget 3 uger, hvor hun fra starten af sagde et par dage, ved jeg ikke helt hvor meget jeg skal tro på..
    - Jov jeg kender et par stykker i Jylland, men har også betalt for porto'en, og det kunne jeg bare godt forestille mig blev et stort rod, når hun skal finde kontanter, og min veninde så skal sende den til mig, eller hvis det opstår komplikationer.. Og mine veninder i Jylland er meget tilbageholdende i forhold til mig, så vil jeg hellere selv tage derover, og sørge for at det bliver ordnet ordenligt :)..

• #8   10. jul 2013 MIV, ja, man kan jo altid være bagklog.. smiley

• #9   10. jul 2013 Håber hvert fald det hele falder i hak for dig smiley

• #10   10. jul 2013 Håber jeg så evigt at du har ret i.. smiley

• #11   10. jul 2013 Altså det kan jo godt være post danmark der er så sløve. Men det er da stadig super irriterende. Har du dit navn på postkassen?

• #12   10. jul 2013 Det er jo selvfølgelig rigtigt, men tanken om at jeg er blevet snydt, strejfer jo alligevel..
    Ja, og jeg har det sidste år, købt mindst en pakke et eller andet, hver eneste måned, og der har aldrig før været problemer.. Så sent som her i sidste uge, modtog jeg en pakke fra en anden jeg havde købt af brugt, efter jeg havde betalt for sadlen.. smiley

• #13   10. jul 2013 Øv hvor træls smiley
    Jeg skulle lige til at spørge hvor i Jylland hun bor, for så havde jeg da næsten lyst til at køre ud og give en repremante og tage sadlen med, for at sende den til dig.. Det er da utroligt at folk ikke bare kan gøre som lovet og være troværdige...

• #14   10. jul 2013 Jeg kan ikke give dig andet end ret.. Tror jeg ringer til hende lørdag, hvis jeg ikke har modtaget den inden da.. Og har jeg den ikke i næste uge, er der nok ikke så meget andet at gøre end at møde op hos hende. Bare surt, at det skal køres helt der ud, før man får varen :i

• #15   10. jul 2013 Okay ja, så tror jeg godt nok heller ikke på, at den skulle være kommet retur. Ærgerligt, at folk ikke er ærlige. Det ville næsten være rarere, hvis vedkommende sagde noget i stil med "Ved du hvad, jeg er sgu ked af det, men jeg har simpelthen haft så travlt (eller hvad grunden nu er), så jeg har desværre ikke fået den sendt, det er jeg virkelig ked af". Det gør folk desværre bare sjældent smiley

• #16   10. jul 2013 Ja det vil jeg squ meget hellere have! Eller at vedkommende lige smider en sms med ''Der gik et eller andet galt, så har fået sadlen retur.. Sender den om xxx dage!'' i stedet for at man intet får af vide, og skriver konstant til sælger, fordi de ikke svarer :/.
    Det er lige til at blive sindsyg af...

• #17   11. jul 2013 forlang at få et pakkenr.. hun har ingen undskyldning sådan et får man altid.. hvis hun ikke har sådan et så be hende om at overfører dine penge til dig konto inden x antal dage og si at hvis dette ikke sker så melder du hende til politiet.. på den måde fik jeg mine penge tilbage da jeg var ved at blive snydt.. held og lykke

• #18   11. jul 2013 Du er en skat! Det lyder jo som en skide god idé, tusind tak. Vil jeg da forsøge mig med smiley

• #19   11. jul 2013 selv tak.. det jo heldigvis sådan at et pakkenr er hendes eneste bevis for at hun ikke har snydt dig og har hun et nr ja så er det jo intet problem at finde sadlen..

Kommentér på:
Jeg bliver sindsyg...

Annonce