{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Billigt spejlreflekskamera til nybegynder? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Der er i forvejen rigtig mange emner som omhandler det samme som mit, men jeg har søgt herinde, og synes ikke jeg kan finde de svar jeg leder efter, da de fleste emner er fra 2011..
Men jeg kan rigtig godt lide at tage billeder, og gør det rigtig meget med min mobil, en Samsung Galaxy s4 , som jo faktisk har et okay kamera, men jeg vil gerne videre nu. Jeg fortrækker et Canon, men et Nikon kan også gå, men hvis der er mulighed for det vil jeg til hver en tid fortrække en Canon da det er det både min mor og jeg er vant til. Mine eneste krav til kameraet er at det skal være god til at tage billeder med bevægelse, fordi jeg primært vil tage hestebilleder. Det må også gerne kunne tage film, men det er ikke et krav. Jeg har desværre ikke vildt mange penge at gøre godt med, nok max. 3000 kr. Jeg har ikke noget imod at det er et brugt kamara. smiley Hvilket kamara synes i vil passe til mine behov? Jeg har kigget lidt på Canon 1100D, nogle der har erfaringer med det? smiley http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/spejl-systemkamera/EOS1100DKITIS/canon-spejlreflekskamera-eos-1100d-18-55-is-objektiv
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt spejlreflekskamera til nybegynder?
Kommentér på:
Billigt spejlreflekskamera til nybegynder?

Annonce