{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

Har I prøvet.... {{forumTopicSubject}}

..at have haft kig på en hest/pony, som er blevet solgt for næsen af jer?
Jeg havde for et par måneder siden kig på NF hoppe, jeg ville gerne have haft købt hende, men selvfølgelig ikke uden at se hende først. Sælger fortæller at han kører hende til Sverige om torsdagen, så jeg skal nå at se hende inden da. Jeg melder ud, at jeg skal arbejde alle dagene, så har ikke mulighed for nå det før weekenden..
Hesten ryger så til Sverige og jeg sidder stadig og ærgrer mig over, jeg ikke nåede det, for set i bakspejlet var hun ponyen for mig! (altid nemt at være bagklog).
Jeg har selvfølgelig ikke sælgers tlf nr mere, så jeg kunne høre, hvor hun blev solgt hen til og dermed den vej kunne få en chance..
Er der andre der har prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har I prøvet....
  • #3   31. jul 2013 Jeg har prøvet det med en Fell pony vallak, jeg var totalt smask forelsket i. Jeg kunne ikke komme ned og prøve ham pga. vejret (sne og is) og skulle vente, til vejret blev bedre. Så var der lige en weekend, hvor vejret og føret var ok, men hvor jeg havde en familiefødselsdag, jeg skulle til... og da jeg så rettede henvendelse til sælger igen, var ponyen solgt og afhentet. Øv øv! Jeg var skuffet og ærgrede mig, men det var der jo ikke noget at gøre ved.

    Heldigvis har jeg sidenhen fundet drømmeponyen på anden vis. smiley


  • #4   31. jul 2013 Ja, det kender jeg alt til.
    Ejer og jeg havde en aftale, men pludselig var hesten solgt. Æv æv... Der røg drømmehesten.. Det var ikke særligt fedt.. smiley


  • #5   31. jul 2013 Jeg har jo også lånt en dejlig pony for det næste år med henblik på evt senere køb, men hende her spøger stadig i mit hovede, kan semipelthen ikke glemme hende..

  • #6   31. jul 2013 Jeg skulle engang ud og kigge på en hest 2 dage inden får jeg så afvide den er reseveret men han ville kontakte mig hvis de ikke var interesseret. Det gør han så og vi finder en ny tid, sent om aftenen dagen inden får jeg så afvide den er blevet solgt ... smiley

  • #7   31. jul 2013 Hende jeg havde kigget på var også virkelig fantastisk.
    Jeg elskede hende allerede på en eller anden måde og kunne bare forestille mig alle de gode oplevelser jeg ville få med hende. Åh gud hvor jeg dog er træt af at hun blev solgt... lige for næsen af mig.


  • #8   31. jul 2013 Heiwa Pictures ©: Lige præcis! Som om man bare er "ment to be"...

  • #9   31. jul 2013 Nemlig. Det var bla. derfor jeg rent faktisk græd da jeg fik beskeden. Blev virkelig sur på ejeren, men sagde intet til hende.
    Ikke mere end 10 min. senere tilbyder hun mig en anden hest som hun skulle have solgt, og da afviste jeg med det samme. Hesten var for dyr, ung og havde sommereksem og desuden blev jeg lidt sur da hun så hurtigt sender mig en besked, med tilbud på en anden hest. Uha. smiley


Kommentér på:
Har I prøvet....

Annonce