{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lingeri hva er bedst?
  • #1   1. aug 2013 Spørg din kæreste, hvad han er til! Det er jo meget forskelligt fra person til person. Men HUSK, du skal ikke bruge det, bare fordi han kan lide det, DU skal også føle dig lækker og godt tilpas i det! smiley

• #2   1. aug 2013 What she said ^

• #3   1. aug 2013 Min kæreste er vild med hofteholdere smiley
    Udover det, så alt der går mig til lige omkring hvor min bagdel/balder stopper, om det er kjoler, nederdele eller noget tredje.
    Han er til bagdele og ikke til bryster. Jeg tror man skal finde dét som ens fyr er til, og så finde noget som på en eller anden måde fremhæver det smiley
    Mange fyre der er til bryster, er fx vide med kavalergange! smiley

• Emil B
    Emil B Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #4   2. aug 2013 Pu-ha, det er meget forskelligt. Både fordi fyre er til noget forskelligt, samt at forskelligt undetøj passer til forskellige kropstyper. Er du spinkel af bygning, plejer en hipster-trusse at være ganske flot (giver et lidt sporty/ungdommeligt præg). En g-streng derimod kan være fin til at forme hofterne og give dine lår lidt længde, hvis du har udpræget timeglasform. Har du en lidt struttende numse, er en g-streng heller ikke helt skæv. Du kan evt. danne dig et overblik over mulighederne på http://lingeritips.dk/lingeri-ordbog

Som Sandra er inde på, er det vigtigtigste at du føler dig godt tilpas i dit lingeri - ellers går det sjældent "rent ind" hos os fyre, hvis vi kan se at pigen er utilpas. smiley

• #5   2. aug 2013 Jeg tæmker især farver, men eks kæreste var f.eks. meget til sort og gepard mønstre.
    Jeg er en g-streng pige hopper sjældent i hipster smiley

• #6   2. aug 2013 Min kæreste er også mest til sort smiley

• Camilla S
    Camilla S Tilmeldt:
    okt 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #7   10. okt 2013 Jeg synes personligt at et frækt bh sæt med matchende strømper og hofteholder er rigtig flot. Jeg bruger dog størrelse 65 i omkreds, hvilket ikke altid er så nemt at finde flotte bh'er i. Jeg har dog fundet en netbutik hvor jeg køber mine bh sæt, da de er rimelige i prisen og har et stort udvalg. Deres bh skema er rigtig smart, da man hurtig kan se hvad der er i ens størrelse. I kan selv tjekke det her: (link fjernet)

Kommentér på:
Lingeri hva er bedst?

Annonce