459 visninger
|
Oprettet:
Lorte morgen.. {{forumTopicSubject}}
Sidder i toget fordi jeg skal til tandlæge..
Da jeg stod op kunne jeg ikke rigtig føle mine fingre, havde en vild hovedpine som jeg stadig har, fik kvalme og blev svimmel..
Nå afsted skulle jeg jo, så nu sidder jeg her i toget og bag mig sidder en mand som er så grande at han fylder to sæder.. Han trækker vejret så tungt og smasker på det hn spiser..
Skod morgen! Mangler min kæreste som er på arbejde, en seng og så bare sove !!!!..
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
god bedring!
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 780
Jeg har også haft en skod morgen. Dvs sov kun max 3 timer i nat grundet mareridt om min bedste barndomsven og bonusbror som blev fundet død her i weekenden, så hver gang jeg lukker øjnene kommer der et billede af ham op...
Der ud over har jeg ikke fået de penge jeg skulle have på min konto, så kan ikke betale mit buskort (nødvendigt for at komme ud til hesten!), bestille bårebuket og kondolencebuket, og nu skal jeg så til at skrive et brev til SU kontoret på min skole ang udeboende, og så håbe på at de vil give mig de penge jeg skulle have haft her D. 1....
Det er mange ting at tygge på, når man er i rigtig meget søvnunderskud, og stadig sørger...
Lorte morgen..