{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Galop over marken - drømmen {{forumTopicSubject}}

Kender i det der med, at man har noget der kripler i maven. En oplevelse man sammen med sin hest vildt godt kunne tænke sig fx. en galop over markerne, hvor man næsten er i drømmeland.

Min har altid været:
En kølig vinterdag, en kold-skinnende-sol. Lys over markerne i eftermiddags-vinter-solen. Skyfri himmel, men stadig er det køligt. Hesten har tæppe på og man selv har varmt tøj på. Og så ellers en stille, rolig og kontrolleret galop over marken, i den tilstand. Alene i verden, det hele føles som drømmeland. Smuk natur. Flot udsigt.

Den har altid lagt hos mig^

Og i går fik jeg den. Den oplevelse!
Amigo og jeg skulle ud og ride for første gang i næsten 1 måned. I ved jo hvorfor..... Sammen med min søster og hendes kæreste. Vi skulle ride en tur hjem sammen (hendes kæreste har aldrig redet, men han ville med så han fik en gammel fjolle på 23 og i ka tro de hyggede sig - han var helt vild med at travexD).
På hjemvejen blev vi enige om at tage stupmarkerne, over kælkebakken.
Det var køligt og eftermiddagssolen stod over os. Det smukke lys lagde sig over markerne. Amigo havde tæppe på, jeg mit varme tøj.
Amigo var ivrig og frisk, men måtte holdes tilbage i skridt. Da vi kommer et godt stykke af marken, sætter fusserne under ham atter i galop på stedet - men denne gang gav jeg efter. Vi galopperede i en rolig og kontroleret galop, og af bakken, vi var redet foran de andre og følte os alene. Det gav et sus i maven - jeg følte jeg var i drømmeland! Amigos bevægelser under mig, han var glad og frisk. Vi standsede på toppen, der var den smukkeste udsigt over skovene og byen. Så flot!

***
Godnat alle - nu fik i min rideoplevelsesdrøm, som gik i opfyldelse, med på vejen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galop over marken - drømmen
Kommentér på:
Galop over marken - drømmen

Annonce