{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Vild galop (: {{forumTopicSubject}}

Felina :

Ja, jeg stod så på folden oppe i den anden ende.. - Der var græsset altså saftigere. Den eneste hoppe der ikke var oppe ved os, var Harmonie.. Men nok om det ?..
Jeannette og Sofie kom , og Harmonie satte i galop rundt om dem, hahaha.. Jeg og mine venner galoperede så ned til dem, og Sofie gav mig en godbid . Vi kom så ud af folden, og vi blev striglet . De snakkede meget om turen, men jeg troede bare det var en normal skridttur..
Så sadler de os ellers op, og Gitte sadlede Bamse op, som pigerne kalder ham. Hahaha, han er bare en lille fjordhest. Men han er meget sød, også ved mig.
Nå, men jeg var sød ved Sofie idag. - Jeg pustede mig ikke op. Så trak de os ud, og Sofie spændte gjorden. Da hun skulle til at op, kildede det da hun ramte mig, og jeg ville bide hende, da jeg åbenbart ikke må "sparke" efter hende. Men det kilder altså sådan ! Nå , men så sagde Sofie "Nej !" , og gav mig et rap over mulen med fingeren. Men hun gjorde sig umage med ikke at ramme mig, så det var okay .. Så red vi tre ellers afsted, Harmone, Bamse og mig.. Og så selvfølgelig pigerne..
Der kom en bil med en trailer tror jeg nok det hed.. Den var rød , haha.. Men ingen af os var bange for den (: ..
Vi fik lov til at trave , og da vi kom til en stor mark galoperede vi. Endelig ! Det var evigheder siden jeg havde galoperet..
Jeg skulle rigtig vise "ponyerne" hvordan vi heste galoperer, så jeg brugte rigtig mine ben. Gitte sagde jeg gik pænt, * Gnæk , gnæk * .. Og Sofie var meget glad ! ..
Senere sad Harmonie fast i noget hegn, så hun gav både mig og Bamse et chok , men der skete heldigvis ingenting..
Så kom vi til en meget stor skrænt, hvor vi skulle ride op. Bamse ville ikke, så jeg måtte gøre det.. Først tvivlede jeg, men Sofie ville, så jeg gjorde det. Det var rigtig sjovt ! Så kom vi ind i skoven, hvor de havde fældet træer.. Hahaha, flere gange måtte jeg vise "PONYERNE" hvordan man gjorde, * Gnæk , gnæk * .. Men nu er jeg jo også den ældte.. 9 år, Bamse er 7 - 8 , og Harmonie er vist 6 eller 7 ..
Den eneste gang hvor jeg ikke ville som Sofie, var da en gren ramte mig i hovedet.. Tsk, tsk.. Så måtte Bamse derhen, så brækkede Gitte grenen over.. SÅ kunne jeg altså godt ride foran igen ! ..
Så kom vi til den samme mark. Hahahahaha... De snakkede, og Gitte spurgte om vi skulle løbe.. Yes mam !.. Sofie nåede knap nok at lægge benene til mig, før jeg spurtede afsted.. HAHAHAHA, Sofie sad langt tilbage i sadlen , med hjelmen helt tilbage, hvor VAR det sjovt. Dét havde hun nok ikke forventet, hahaha.. Harmonie blev sur på mig, og overhalede mig. No way ! Vi lavede et lille kapløb, men så ville tøserne ikke mere.. Øv .. Bamse kunne slet ikke følge med, han er så .. Tyk og kortbenet.. Men han er rigtig sød..
Så red vi hjemad, og Gitte og Bamse blev på stien, men mig og Harmonie kom ud på marken ved siden af, hvor de satte os i galop ... SÅ rejste Sofie sig deleme i sadlen .. GODT SÅ ! Jeg spurtede afsted, med Harmonie ved min side.. Jeg stoppede da Sofie bad mig om det, men Harmonie ville videre , men gjorde dog som Jeannette sagde (: ..
Så skridtede vi hjem, og jeg fik min aftensmad med tæppet over mig. Skønt !.. Idag fodrede Sofie mig .. (:
Så senere fik jeg min undertrøje på , og mit dækken. Sofie siger, at undertrøjen er så jeg ikke får små hårløse steder.. Sikkert nok ?..
Sofie sagde godnat, og jeg spiste hø sammen med mine venner.. (:
Godnat ..

- Felina

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Vild galop (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce