{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Krav, regler osv.. Part ?? {{forumTopicSubject}}

Halløj !

Da jeg har fået en part til min pony, ville jeg lige høre hvad jeres krav, regler osv.. Er for jeres part ?

Og kan man godt sige at parten, selv skal købe udstyr som fx. Gamacher hvis hun vil ride/skal ride med det ?? Har ikke lige lyst til og dele mine helt nye RBH gamacher smiley håber i vil skrive smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krav, regler osv.. Part ??
  • #1   11. aug 2013 Syntes ikke man kan sige at hun selv skal købe det hvis ponyen har brug for det. Men hvis det er fordi hun gerne vil ride med det fordi der ser flot ud eller andet så må hun selv købe det.

• #2   11. aug 2013 det var bare min mening:)

• #3   11. aug 2013 Hvis du vil have hesten skal have gemasher på under ridning så må du da lægge gemasher til.. evt hvis du har nogle andre end dine rbh

• #4   11. aug 2013 enig med Sandra smiley

• #5   11. aug 2013 Det er jo dig der laver reglerne ^^'
    Så må du jo fx aftale med hende, at ødelægger eller skader hun noget - fx dine elskede gamacher smiley - så skal hun erstatte det? Det ville i hvert fald være en god regel. Og måske en om, at hun skal skrive til dig, hvis hun ikke rider alligevel på "sine" dage, sådan så du ikke kommer op til en mega frisk hest, som måske ikke er blevet reddet i flere dage smiley

Og evt. noget omkring mugning, hvis den står i boks og sådan.

• #6   11. aug 2013 Nej syntes helt klart ejer står for udstyr hvis det er noget parten har BRUG for til ponyen, men selvfølgelig ikke hvis h*n falder over en sød grime h*n gerne vil have til ponyen, det skal ejer ikke betale:)
    Og ellers så syntes jeg prisen skal være opstaldning de dage hun har den (divider i det månedlige beløb)
    Og ellers så er kravene vel bare at h*n er ansvarlig, kommer de dage h*n har parten, passer rigtig godt på den og ellers hvad du syntes:D

• #7   11. aug 2013 Her sørger jeg for de ting mine heste har brug for, syntes min part at der skal andet eller mere til, så forsøger jeg at tale dem fra det, men hvis ikke det lykkedes står det for deres egen regning

• #8   11. aug 2013 Ejer skal betale udstyr til hesten!

• #9   19. aug 2013 Skal lige siges at den eneste grund til at hun vil have gamacher fordi hun vil spring! Jeg er ikke springrytter! har min RBH gamacher ( dressur) som jeeg KUN selv vil bruge! Da de jo koster en del penge... Han har sadel der passer super, bid og trense, underlag og grime. Hvilket jeg tager som standart udstyr, og resten synes jeg er " pynt "
    Det skal lige siges at hun IKKE betaler noget for at have part!

Kommentér på:
Krav, regler osv.. Part ??

Annonce