{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

At søge ungdomsbolig {{forumTopicSubject}}

Når jeg til næste sommer afslutter gymnasiet, har jeg umiddelbart tænkt mig at tage til en storby for at studere. Jeg vil gerne gøre så meget som muligt for at sikre mig et sted at bo . Hvornår er det klogest at melde sig til på ventelisterne? Så vidt jeg kan læse på de forskellige boligforeningers hjemmesider, så kan man komme på venteliste et år inden skolestart. Men jeg ved jo ikke, hvornår universiteterne starter. Tænker, det må være september, men ved det ikke, og nogle studier starter, så vidt jeg ved, først om vinteren. Tja, jeg ved generelt ikke, hvordan jeg skal bære mig ad med alt det boligsøgning. Jeg har tænkt mig at komme på venteliste til kollegieværelse eller andet billigt i Århus, Odense og København. Skal jeg til København, bliver det højst sandsynlig kun for at studere veterinærmedicin. Har også overvejet værelse hos en privat udlejer, men hvor finder man sådan nogle udlejere henne?
Kom også gerne med andre råd og tips smiley
(Har læst ug.dk's råd omhandlende boligsøgning, men er stadig i tvivl om, hvordan jeg skal gøre)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At søge ungdomsbolig
Kommentér på:
At søge ungdomsbolig

Annonce