{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

låne penge {{forumTopicSubject}}

hjælp hg
jeg står i den situation at jeg har fundet drømme hesten og allerede betalt halvdelen af den. mig og sælger er blevet enige om at hesten ikke forlader stalden før alle pengene er betalt
det ligge sådan nu at jeg overvejer at spørger min svigerfar om jeg må låne pengene af ham (Jeg ved at jeg får pengene selv om en måned) mit problem er bare at jeg ved ikke om det er frækt gjort af mig og gøre det da mig og min kæreste skylder ham penge i forvejen. Min kæreste skal ikke have noget med pengene at gøre overhoved da det er mig der vil låne dem håber i kan komme med en råd det drejer Sig en 10.000 kr jeg skal låne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  låne penge
  • #1   18. aug 2013 hvis ikke du selv har pengene, så skal du lade vær med at købe... at låne er en rigtig dum ting

  • #2   18. aug 2013 Forstår slet ikke at købe hest, når man i forvejen skylder penge.
    Så ja, ville syntes det var frækt og meget pinligt gjort. Personligt ville jeg aldrig sælge en hest mod afbetaling i det hele taget smiley


  • #3   18. aug 2013 Hvis du selv har pengene om en måned, hvorfor så ikke bare vente til om en måned? så slipper du også at låne pengene!?

  • #4   18. aug 2013 Det er jo en svær en. For det kommer jo lidt an på hvordan man har det med sådan noget i din familie. Hvis det var mig så havde jeg ingen skrubler med at spørge hverken min e sviger forældre eller mine egne forældre. Da Jeg skulle på SU et halvt års tid men fandt en hest jeg bare måtte eje, lånte jeg halvdelen af mine forældre og den anden halvdel ved mine svigerforældre, da jeg jo vidste at det ikke drejede sig om lang tid før jeg begyndte at tjene penge igen og kunne betale dem tilbage. Og som du skriver så har du selv pengene om en måned. Men nu ved jeg jo ikke hvor meget i skylder din svigerfar i forvejen for hvis det er mange penge ville jeg nok ikke spørge ham.

  • #6   18. aug 2013 Altid en rigtig dårlig idé at låne penge, og altid en pinlig situation!!
    Forstår ikke du skylder penge væk, og så køber hest! Dårlig prioritering hvis du spørger mig.


  • #7   18. aug 2013 Hvis det kun er en mdr til du selv får penge så ville jeg forslå du lader være med at låne pengene. Og så venter med at betale hesten helt ud til den tid.

  • #8   18. aug 2013 Synes det er for dumt, at låne penge for at købe en hest. Så enten vent, eller også lad vær med at købe hesten.

  • #9   18. aug 2013 Vent dog den måned. Så dropper du pinligheden ved at spørge din svigerfar.

Kommentér på:
låne penge

Annonce