{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.827 visninger | Oprettet:

Dukan kuren. Hvor meget tabte i? {{forumTopicSubject}}

(sorry hvis noget er forkert, er ny her smiley )

Men er der nogle herinde der har erfaringer med Dukan kuren? Hvad tabte i på hvor lang tid, hvad havde i tabt efter de første 10 dage og hvad var jeres start og slut? vægt (behøver i self ikke dele hvis i ike vil) er den hård at holde? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dukan kuren. Hvor meget tabte i?
  • #1   7. sep 2013 Jeg er ikke helt klog på det "Dukan-Halløj". Men er det ikke sådan lidt en "Hollywood-nu-og-her"-løsning, som ikke rigtigt holder i længden? Jeg forsøger selv, at smide "lidt" ekstra kilo, og det gør jeg på den almindelige traditionelle måde, som gerne skulle give varigt vægttab - selvom det måske ikke går super stærkt.

Jeg motionerer, spiser sundt 6 gange om dagen, og drikker masser af vand.
    - end of story .

• #2   7. sep 2013 Det er den der "kur" hvor man i første fase (5 dage) nærmest kun spiser kød og i næste fase (også 5 dage) må man vist også gerne spise grøntsager, er ikke helt sikker. Det gentager man så indtil man har tabt sig nok og så er der to andre faser der tager meget lang tid så man ikke tager på igen smiley

• #3   7. sep 2013 Den virker også i længden smiley
    Jeg har tabt 14kg med Dukan kuren
    Tabte 7kg den første måned.

• #4   7. sep 2013 Rikke - Sejt! men er det ikke meningen at man skal kunne tabe 4-5 kilo på 10 dage? smiley

• #5   7. sep 2013 Uha.. Jeg synes det lyder lidt vildt. Det er da ikke super sundt, at tabe så meget så hurtigt?

• #6   7. sep 2013 'du kan' osse bare spise sundt, motionere og tabe dig på den sunde måde...

• #7   7. sep 2013 Mig og min kæreste skal snart igang med den, dog mest for hans skyld da jeg ikke selv er overvægtig, men støtter selvfølgelig ham. Glæder mig til at se om den virker, har kun hørt positivt om den smiley

• #9   7. sep 2013 Den er jo ikke usund?
    Min storebror tabte 9 kg på 1 1/2 - 2 måneder

• #10   7. sep 2013 Jeg har været på den og det er ikke meningen at man skal tabe 4-5 kilo på 10 dage. Det er jo helt vanvittigt. Det er rigtigt at kuren er inddelt i faser og der er visse regler for hvad man må spise og hvad man ikke må spise, som også gør udslaget i hvor meget man taber sig - men det er også en kur hvor der er plads til ens "egen" version.
    Min far og jeg gjorde det sammen og vi spiste grøntsager hver dag, undtagen i første fase. Vi gjorde alle mulige små ting, som var imod reglerne men ikke gjorde noget stort udslag.. Vi tabte os begge og vægttabet holdes nemt ved lige med motion og sund kost efterfølgende.

• #11   7. sep 2013 Blev også totalt dårlig. Svimmel, kvalme mm. Stoppede efter få dage.......

• #12   7. sep 2013 Vil bare sig køb bogen og læs den i stedet for de ting der har stået i ugebladene.

• #13   7. sep 2013 Der er rigtig mange,der ender med at få det dårligt, fordi de udelukkende skal spise kød i starten.

• #14   7. sep 2013 Ej jeg gider da ikke hvis man kun kan tabe de der 2-3 kilo på 11 dage smiley

• #15   7. sep 2013 Man skal jo heller ikke udelukkende spise kød i starten? smiley Det er også tilladt at indtage mejeriprodukter med under 2% fedt og under 10g kulhydrat, mener jeg det er. Og det er desuden kun en enkelt dag eller to man skal det smiley

TS: 2-3 kilo på 11 dage er meget. Med mindre du vejer meget mere end du burde, så er det fuldkommen hul i hovedet at tro og håbe og ønske at man taber vægt så hurtigt. Det er noget der kan ske hvis man ingen mad indtager OVERHOVEDET - hvilket er mega usundt!

• #16   8. sep 2013 White Lies - Jeg vejer ca 15 kilo for meget så jeg tror da går hvis jeg smider mindst 3 kilo på 11 dage^^

• #17   8. sep 2013 Sofie - 15 kilo for meget i forhold til hvad? For hvis det er i forhold til din idealvægt, så kan det godt gå hurtigt. Hvis det er i forhold til din drømmevægt(hvis vi nu leger den ligger under din idealvægt), så er det ikke sikkert det går så hurtigt.
    Jeg ved bare at jeg brugte kuren til at tabe godt og vel 8 kilo på to måneder og det vægttab holdt, indtil jeg ikke kunne holde det ved lige længere. Og jeg kaster mig snart ud i det igen..

• #18   8. sep 2013 Jeg burde veje 55 kilo og jeg vejer 70, Muligvis er min idel vægt 65 (siger alle mulige tests) men det kan jeg først bedømme når jeg er der.. smiley

• #19   8. sep 2013 Så taber du ikke 3 kilo på 11 dage smiley Men det er også usundt at tabe så meget på så kort tid. Hvorfor skynde sig sådan? smiley
    Anyways; det er dit valg. Bare husk på der ikke er nogen mirakelkur.

• #20   8. sep 2013 Hm nu må vi se^^
    Skal bare lige et par kilo ned så jeg kommer under en vægt grænse smiley

• Nikita K
    Nikita K Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #21   16. okt 2018 Jeg har virkelig brug for nogle råd til hvad i gøre i første fase, for synes det er svært at finde noget der ser godt ud men også smager godt (ikke fordi det skal smage af pizza eller sådan noget) synes også det er mærkeligt at man kan lave pandekager, med havreklid, æg men også søde stoffer, det gør jo det ikke sundt. Overvejer bare at springe over til fase 2, da jeg savner grønsager.

• #22   17. okt 2018 At gå på lyn-slanke Kure er den sikre vej til at blive tyk for mange.

Da du for hver slankekur sætter dit stoftskifte lidt ned i den efterfølgende periode. Altså du tager meget nemmere på efter en slankekur end du gjorde før en slankekur.

Derfor er der mange der tager mere på end de har tabt under kuren.

Så overvej om det ikke var en bedre løsning at øge dit stofskifte i stedet for at mindste dit indtag af mad. Altså gå motionsvej, derved øger du forbruget at kalorier og opbygger muskler som igen er med til at øge stofskiftet. Denne metode er noget langsommere, men mindsker risikoen for at blive tykkere af en slankekur.

• dayrealco
    dayrealco Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 3
    #23   17. maj 2019 Slankepiller - http://tonzes.com/slimdk.htm Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

Kommentér på:
Dukan kuren. Hvor meget tabte i?

Annonce