{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Sælg her inde :) {{forumTopicSubject}}

hej folkens smiley
jeg skriver ikke så tit Forum så være bare lige lidt søde smiley

- er der andre end mig der har problemer med folk her inde som springer fra eller ikke svare når man skal sælge ting? eller bare få tingene unden at betale? har haft dette problem for lang tid siden, men kan ikke glemme det når jeg gerne ville købe noget eller bytte, har jeg ikke lyst da jeg er bange for at jeg ikke får det :)?

de personer jeg snakker om er ikke på hg længere, men ville derfor stadig ikke havde nogen "hate" hvis i forstå smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælg her inde :)
  • #1   13. sep 2013 Jeg bytter ikke længere herinde, er blevet snydt to gange, og gider ikke sælge på markedet længere fordi der er så mange useriøse købere.

• #2   13. sep 2013 tror i ikke man kan gøre noget ved det ? smiley

• #3   13. sep 2013 Så skulle man måske lave en aldersgrænse på markedet på feks 16 år og så gøre lige som på trendsales hvor man vurdere dem som man handler med så andre bliver advaret.

• #4   13. sep 2013 Syntes det samme flere skriver at de er meget intra i mine sadler som jeg sælger som stod til 5000kr til at starte med så skriver man frem og tilbage osv og så til allersidste kan du sælge den for 2000kr ? Hmm hvad tror du selv

Det er så tit spild af ens tid med største delen af dem som skriver
    Og man udtrykket sig dybt igen bytte men stadig 10 der spørger bytter du ?

Og er os selv blevet snydt 1 gang

• #5   13. sep 2013 personligt vil jeg ikke købe noget som jeg ikke kan hente selv - og betale kontant ved afhentning. Alt for mange bliver snydt i handler med folk som de ikke kender... ikke kun herinde.

• #6   13. sep 2013 Jeg synes bare det ville være rart hvis de kunne lave det ligesom på trendsales, det gør det nemmere at se om det er en ordentlig køber eller sælger.
    plus folk hurtigt ville stoppe med at snyde, da det jo så ville komme til at stå der.

• #7   13. sep 2013 Køber heller ikke noget jeg ikke kan hente selv.
    Men har solgt flere ting, hvor folk overføre først, og jeg så sender.

Egentlig så køber jeg aldrig selv brugt, vil hellere i butikkerne, der er nemlig også garanti på varen..

• #8   13. sep 2013 Jeg synes nu bare det er sjovt, hvad folk forlanger for deres ting. Især RBH underlag. Man kan altså ikke få 400,- plus porto (80,-) for et brugt underlag når nyprisen er 499,-. Dét synes jeg er underligt. Så kan det jo pludseligt ikke svare sig at købe tingene brugt. 19,- mere og så kan du få det som nyt i butikken smiley

Kommentér på:
Sælg her inde :)

Annonce