{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

HAHA gamle emner! {{forumTopicSubject}}

Nu kan man jo selv se hvor mange emner man har oprettet, samt svaret i, jeg kan ikke forstå jeg har så mange oprettede så skulle lige se hvad pokker det er for noget.
jeg har så åbenbart haft oprettet en hel del emner i 2007 da jeg oprettede profilen og var 12 år gammel. åh med z'er i pony og emner om udfordringer, jeg bliver næsten helt flov smiley
jeg har så skrevet et emne om nogle vidste et link til blue hors, da min nabo godt kunne tænke sig at bruge en hingst derfra. HAHAHAHAH det må ha været min ønsketænkning, min nabo havde altså dartmoore ponyer. åååååh mit stakkels lille hoved dengang, godt man er blevet klogere, jeg tror jeg har været et dumt barn, sikke nogle emner jeg har lavet en gang i mellem i hvert fald smiley

har i prøvet at kigge jeres gamle emner igennem fra dengang i var børn og en anelse mere uvidne? smiley
det her er ikke for at nedgøre nogle på nogen måde, men jeg startede først med at ride som 12 årig og har derfor nok ikke anet hvad jeg har snakket om i 80% af de emner smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAHA gamle emner!
Kommentér på:
HAHA gamle emner!

Annonce