{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Hjælp til nervøs rytter! {{forumTopicSubject}}

Godaften HG.

- nu er det sådan at jeg har gået på rideskole i 6 år. Jeg har så været selvstændig i 3 år.. Men altså.. Jeg har aldrig tænkt på min opstilling på hesten for jeg regnede jo med jeg sad rigtig når min lære aldrig sagde rigtig noget.. Jeg har været et prof sted 1 gang og fik at vide min stilling var helt forkert! Der var en del fejl i min ridning og jeg blev så skuffet, for jeg har jo altid troet jeg var god! Nu har jeg holdt pause i et år med at ride og har fået mig en hygge pony (Juventus) nu står jeg her og skal igang igen imorgen hvor jeg skal ud og prøve en hest og jeg er skide nervøs.. Nogle der har gode råd? For det har jeg virkelig brug for..

Tak fordi i gad læse dette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nervøs rytter!
  • #1   13. sep 2013 Tag dig sammen, tag en dyb indånding og slap af smiley

• #2   13. sep 2013 Den eneste kur er at ride på trods af det - jeg har også en lorteopstilling, men den er da blevet en del bedre end da jeg genoptog min ridning for 1 år siden.. Til at starte med hadede jeg virkelig også når folk kiggede, når jeg red. Men nu er jeg ligeglad, for jeg tror vitterligt folk er fuldkommen ligeglade, og jeg bliver jo kun bedre ved at øve mig. Det samme gør du smiley

• #3   13. sep 2013 rideskole er lort.. er selv i gang med at rette min opstilling! -.- læner mig frem.. og mine hæle er lige og ikke nede.. :S
    og tænker virkelig meget over min fremover-læning da jeg ikke ønsker at min ung hest skal lære/tro at hun skal gå på sin for part..

• #5   13. sep 2013 Gå ind på facebook og søg på power rider by Rasmus bagger - også se hans film smiley han har hjulpet mig vanvittigt meget i min ridesport men også omkring skolen smiley

Bedste råd - glæd dig, vend nervøsiteten til glæde og glæd dig GLÆDE DIG til at vise hvad du kan og GLÆD DIG til at se og prøve den nye pony smiley

• #6   13. sep 2013 Lav nogle vejrtrækningsøvelser, træk vejret ind så du kan se din brystkasse åbener op og puste stille og roligt ud. Rid ikke længer væk end du er tryk ved og næste gang rider du lidt længer osv. Og hvis du følere at ponyen og du bliver udsikker så blive ved med at skridte frem af og ikke stoppe op og kigge på det farlige;p
    Har selv arbejde med nervøsitet da jeg har været med i en trafik ulykke og er stadigvæk noget jeg arbejder på.

• #7   13. sep 2013 Det skal nuk gå godt søde min ridelærer siger helder ikke så maget smiley
    Du skal barer rar smiley

• #8   13. sep 2013 Ti dybe indåndinger, så du kan høre det.

Og sig det til hende du skal prøve hest ved. Hun forstår dig sikkert smiley

• #9   13. sep 2013 op på hesten igen smiley

• #10   13. sep 2013 Iih hvor er i søde alle sammen! Tusinde tak :')
    - Jeg tager et kig Stine Randløv.
    Det vil jeg tage til mig Sandie, også må jeg jo se hvad jeg kan gøre ved mig selv smiley

• #11   15. sep 2013 Godmorgen smiley

- Tak for jeres tips, det har hjulpet meget, og var slet ikke nervøs da jeg ankom!
    Hesten var skide sød ligesom ejer, og idag skal vi træffe min beslutning smiley

Kommentér på:
Hjælp til nervøs rytter!

Annonce