{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

opstaldning nær Århus midtby {{forumTopicSubject}}

Hej!
jeg prøver at få et overblik over hvor jeg skal have min hest, når jeg flytter til Århus, så jeg håber på at i kan hjælpe mig med jeres erfaringer. p.s. helst højest 4km. fra Århus midtby.

Ting jeg gerne vil vide:
:
-Hvem lukker ind og ud?
-Foder, hvad får de, hvem står for det?
-Faciliteter?
-Pris?
-Hvor det ligger?
-Hvor stort det er, og hvilke mennesker der kommer der ude.

på forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning nær Århus midtby
  • #2   15. sep 2013 Der er skåde rideklub jeg ved dog ikke hvor lang i km det ligger væk smiley Det tager mig 10 minutter fra forældreskolen med bus smiley Og forældreskolen ligger næsten i byen smiley

  • #4   15. sep 2013 Du finder ikke noget så tæt på, du skal nok regne med mere end det.
    Det tætteste jeg kender til, er på Abildgården, som ligger i Viby smiley


  • #5   15. sep 2013 Revelhøj og stald Helbo er nok det du finder tættest på tror jeg. smiley

  • #6   15. sep 2013 Er Harlev for lang væk? Jeg ved ikke lige hvor tæt på midtbyen det er smiley

  • #7   16. sep 2013 Vi har en skøn stald 6 km syd for midtbyen smiley
    http://www.hestegalleri.dk/marked/Opstaldning/947270-opstaldning-i-8270-8000-


  • #8   30. dec 2013 5 km fra Århus C

    Vi lukker ud og ind alle ugens 7 dage fra 1. september - 31 maj, de resterende måneder går hestene på græs.
    Du afregnes det foder din hest spiser og kan vælge imellem :
    Omega 3 easy (uden tilsat stivelse og sukker)
    Videbæk fiberblanding (fuldfoder muslie)
    Hestefoder med majs (fuldfoderblanding)
    Faciliteter : Vi har 20x40 ridehal med reit-tex bund fra Neergaard, udendørs longeringsbane 20x40 med lys, udendørs springbane 50x50 (sommerbane uden lys), udendørs dressurbane 20x60 (sommerbane uden lys), roundpen 20 i diameter, ridesti direkte til skovområde, solarie og varmt vand i vaskeplads mod betaling.
    Pris 1350 incl. 125 kg. træpiller om måneden, fodring 3 x dagligt, ud og indlukning. Sommergræs koster 400 for hest udover de 1350.
    Adresse Marienlystvej 26, 8200 Århus N ( www.staldhelbo.dk)
    Vi har både islændere, shetlændere, miniatureheste, ponyer og heste på stedet, men mit max mål til hest er 165 i stang. Din vallak vil passe rigtig godt i størrelsen. Alle på stedet er utrolig søde og hjælpsomme mennesker. GOD tone og GODT sted som har eksisteret i 30 år med samme ejer.
    Du finder ikke noget tættere på centrum med ridehal.


Kommentér på:
opstaldning nær Århus midtby

Annonce