{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

opstaldning nær Århus midtby {{forumTopicSubject}}

Hej!
jeg prøver at få et overblik over hvor jeg skal have min hest, når jeg flytter til Århus, så jeg håber på at i kan hjælpe mig med jeres erfaringer. p.s. helst højest 4km. fra Århus midtby.

Ting jeg gerne vil vide:
:
-Hvem lukker ind og ud?
-Foder, hvad får de, hvem står for det?
-Faciliteter?
-Pris?
-Hvor det ligger?
-Hvor stort det er, og hvilke mennesker der kommer der ude.

på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstaldning nær Århus midtby
  • #2   15. sep 2013 Der er skåde rideklub jeg ved dog ikke hvor lang i km det ligger væk smiley Det tager mig 10 minutter fra forældreskolen med bus smiley Og forældreskolen ligger næsten i byen smiley

• #4   15. sep 2013 Du finder ikke noget så tæt på, du skal nok regne med mere end det.
    Det tætteste jeg kender til, er på Abildgården, som ligger i Viby smiley

• #5   15. sep 2013 Revelhøj og stald Helbo er nok det du finder tættest på tror jeg. smiley

• #6   15. sep 2013 Er Harlev for lang væk? Jeg ved ikke lige hvor tæt på midtbyen det er smiley

• #7   16. sep 2013 Vi har en skøn stald 6 km syd for midtbyen smiley
    http://www.hestegalleri.dk/marked/Opstaldning/947270-opstaldning-i-8270-8000-

• #8   30. dec 2013 5 km fra Århus C

Vi lukker ud og ind alle ugens 7 dage fra 1. september - 31 maj, de resterende måneder går hestene på græs.
    Du afregnes det foder din hest spiser og kan vælge imellem :
    Omega 3 easy (uden tilsat stivelse og sukker)
    Videbæk fiberblanding (fuldfoder muslie)
    Hestefoder med majs (fuldfoderblanding)
    Faciliteter : Vi har 20x40 ridehal med reit-tex bund fra Neergaard, udendørs longeringsbane 20x40 med lys, udendørs springbane 50x50 (sommerbane uden lys), udendørs dressurbane 20x60 (sommerbane uden lys), roundpen 20 i diameter, ridesti direkte til skovområde, solarie og varmt vand i vaskeplads mod betaling.
    Pris 1350 incl. 125 kg. træpiller om måneden, fodring 3 x dagligt, ud og indlukning. Sommergræs koster 400 for hest udover de 1350.
    Adresse Marienlystvej 26, 8200 Århus N ( www.staldhelbo.dk)
    Vi har både islændere, shetlændere, miniatureheste, ponyer og heste på stedet, men mit max mål til hest er 165 i stang. Din vallak vil passe rigtig godt i størrelsen. Alle på stedet er utrolig søde og hjælpsomme mennesker. GOD tone og GODT sted som har eksisteret i 30 år med samme ejer.
    Du finder ikke noget tættere på centrum med ridehal.

Kommentér på:
opstaldning nær Århus midtby

Annonce