{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KenTaur?
  • #2   16. sep 2013 Jeg har ikke lige hørt om den model du beskriver, men jeg har selv en Afrodité, og jeg er helt vild med Kentaur. Man sidder fantastisk i dem, og de har en god holdbarhed, samt en god pris.
    Men det er nok meget individuelt hvad man synes. Jeg er i hvert fald generelt rigtig glad for min.

Jeg skiftede her for to uger siden fra min Wintec til min Kentaur, da min hest havde ændret bygning, så smed sadlen til min anden hest på hende, og den lå fantastisk. Jeg kunne virkelig også godt mærke forskel - jeg sad bare meget bedre smiley

• #3   16. sep 2013 har en kentaur hellas springsadel og er ude efter en kentaur dressursadel...

eeeeeeelsker min springsadel...

• #4   16. sep 2013 Jeg har en Kentaur Kalypso
    Den er jeg glad for! smiley

• #5   16. sep 2013 jeg har en kentaur medea, og er mega glad for den, synes jeg sidder fantastisk i den. en af de ting jeg godt kan li ved sadlen, er at der er go plads mellem puderne til rygsøjlen (torntappene).

• #6   16. sep 2013 jeg har en kentaur og den kan jeg rigtig godt lide, man sider rigtig godt i den. der er intet dårlig ved.

der kun det at den jeg har er ægte læder så den knirker hvis den ikke bliver pudset med det rigtig nogle gange.

kan ikke lige huske hvad den hedder mere men det er en kentaur det står på den.

• #7   16. sep 2013 Jeg har lige anskaffet mig min 3.Kentaur Penelopa (Måtte desværre sælge de andre to, fordi jeg skulle bruge 16,5" i stedet)
    Derudover har jeg en Priamos (spring) og har tidligere haft en Medea smiley

Har været rigtig glad for dem alle, de har super pasform, lækkert blødt sæde - Man sidder fantastisk smiley

• #8   16. sep 2013 Har aldrig hørt om lige den model du har, men jeg har redet i fire forskellige KenTaur sadler. (Den ene skridtede jeg kun i, da jeg bare skulle skridte hesten af). Mener det var en Elektra.

Red i flere år i en Apollon, og den har bare helt fantastisk at springe i.
    Så har jeg redet i Athen (mener jeg) og en Medea. Jeg var glad for at ride i dem alle tre. smiley
    Har godt nok ikke KenTaur sadler nu, men hvis jeg skal have en ny sadel til min hest, så vil jeg nok først prøve og se om der er en KenTaur der kan ligge på hende. smiley

• #9   16. sep 2013 Jeg har også en Kentaur Hellas springsadel - den er fantastisk!

• #10   16. sep 2013 Jeg rider også i en kentaur dressur sadel (kan ikke huske modellen) men det er verdens bedste sadel! Jeg elsker kentaur sadler smiley

• #11   16. sep 2013 Jeg har en kentaur Medea II (dressur) og er bare så glad for den jeg sidder mega godt i den og den ligger fantastisk på heste til spring har jeg kentaur charon og er også super glad for den smiley

• #12   16. sep 2013 Har en Kentaur Elektra NEW, som jeg var ufattelig glad for, den lå perfekt til min hest samtidig sad man rigtigt godt i dag.
    -Men da den ikke ligger optimal til min hest lige nu pga. nogle musklebygning så er den sendt til sadelmageren.
    Derudover vil jeg sige at det er helt klart den bedste sadel jeg har haft kvalitet er i top sammenlignede prisen. Glæder mig nu bare til min sadel kommer tilbage. smiley INTET Dårlig om Kentaur!! smiley

• #13   16. sep 2013 Jeg har en Kentaur Andromeda, og jeg er VILD med den! Har også førhen redet i Kentaur, og de er altså bare behagelige. -Og så er prisen nogenlunde overkommelig. Synes bestemt at det er en god sadel til prisen, men det er jo naturligvis en smagssag.

Kommentér på:
KenTaur?

Annonce