{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 4
  • #2   17. sep 2013 Ikke særligt meget - den er brugt; den er faldet omkring 50% i værdi. Det er meget heldigt at den intet fejler. Jeg ville nok foreslå dig at sælge den til maks 1500 og så ned efter. Jeg tror køberen af den telefon vil være folk der har mistet deres egen iPhone og skal have en ny i en fart smiley
    Nu lancerer Apple også 5s og 5c, hvilket gør at både 4 og 4s falder utroligt meget i værdi..

• #3   17. sep 2013 Det kommer an på gigabyte.. men du skal ikke regne med meget mere end 1000, da du nu kan gå ud og få en brugt iphone 4s for 2000...

• #4   17. sep 2013 Jeg solgte min for 1600,- og der duede skru-ned knappen ikke, ellers fejlede den intet, men det var på sådan en auktion så folk bød over hinanden, og vi endte så på 1600,- smiley

• #5   17. sep 2013 Du kan købe en helt ny iphone 4 til lidt over 2000 kr lige nu.
    jeg solgte min 4'er på 32 GB til 2500 for snart 2 år siden, men den er jo noget ældre nu. hvis den intet fejler, så vil jeg sige du kan sætte prisen til 1200 kr (hvis det er 16 GB) hvis det er 32 GB så et par hundrede mere smiley

• #6   17. sep 2013 Okay mange tak piger smiley

Kommentér på:
Iphone 4

Annonce