{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

iPhone 4 {{forumTopicSubject}}

Hej alle iPhone mennesker!
Jeg har ligenu en oldgammel iPhone 3GS som snart ikke dur til noget mere..
Skal så have ny, og vil gerne have en 4'er smiley
Problemet er bare at jeg er lidt nærig, og synes det er ret dyrt med 16GB, så ville lige høre hvad i synes, og hvad i har? smiley

Ingen foreslag om andre mobiler, eller iPhone 5, da det er en iPhone 4 jeg gerne vil ha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 4
  • #1   17. jul 2013 Jeg har en iphone 4,og er meget glad for den,jeg har aldrig haft problemer med den,og den er super nem at finde ud af

• #2   17. jul 2013 jeg har iphone 5, og fortryder jeg ikke længere har min 4'er så hvis det er den du vil ha synes jeg du skal købe den smiley

• #3   17. jul 2013 Jeg havde en iPhone 4 med 16 gb, det synes jeg var lige lidt nok plads smiley Jeg vil gerne have alle mine iPhone-billeder på telefonen, og det fylder en del.

• #4   17. jul 2013 Jeg har iphone 4 s syntes personligt den er bedre end 4 jeg har den med 32 Gb og jeg har massere plads til spil mm

jeg er tilfreds smiley

var ikke tilfreds med min 4

• #5   17. jul 2013 Der er jo næsten ikke nogen forskel på 4 og 4S Sarah Laura? smiley

• #6   17. jul 2013 Katrine :

Iphone 4 var en produktionsfejl da den havde en tildens til at gå i stykker (flækket skærm, blev langsom mm) og den har dårligere kamera iphone 4 s der er fejlene rettet op (selvfølgelig kan den gå i stykker men ikke lige så nemt ) og kameraet er bedre men nej ellers ingen forbedringer smiley

• #7   17. jul 2013 Sarah Laura, det har jeg godt nok aldrig hørt om. Jeg havde min i 3 år, og har tabt den adskillige gange, skærmen er intakt og er ikke blevet langsom. Ved det sidste store tab af den gik opkaldsfunktionen dog i stykker, men ellers virker den. Ikke at man kan bruge enkelttilfælde, men jeg har aldrig hørt om det du nævner, og kan umiddelbart heller ikke lige finde noget om det på nettet smiley
    S'eren har også Siri, hvilket er en stor fordel, hvis man bruger den til vejvisning.

• #8   17. jul 2013 Jeg har en iPhone 4 og jeg er ærlig taget ikke imponeret. Jo den virker fint men antennen er elendig og så er den virkelig dyr i forhold til Samsung/HTC osv. Min er en mit arbejde har givet, så jeg har ikke noget valg men ville aldrig selv bruge penge på en iPhone

• #9   17. jul 2013 Søg på DBA, der kan du sikkert finde en billig en! smiley

• #10   17. jul 2013 Jeg er også den heldige ejer af en Iphone 4 gs.
    Det er en super lækker telefon, og jeg har (heldigvis) ikke haft problemer med dårlig antenne.
    Jeg har købt min på nettet på en af de mange salgsider, og har ikke givet mere end 2.800 for en sprit ny i hvid med 32 Gb. Man kan være heldig at finde dem smiley Men pas på! Der er mange snydere derude smiley

Held og lykke med at finde en ny telefon smiley

• #11   17. jul 2013 Jeg har iPhone 4 og er mere end tilfreds!(; super dejlig telefon!(;

Sarah Laura: 4 s har også en produktfejl, og 5 og 3GS!(; storset alle mobiler har fejl, det kan ikke undgåes!(: og 4 og 4's går lige let i stykker min er blvet smadret 1 gang ud af de 70000 gange jeg har haft min(:

• #12   17. jul 2013 Katrine . der er altså en del forskel på en 4 og en 4S

4'eren har 1 antenne hvor 4S har to (hvilket gør den bedre rent signal messig)
    4S'eren har bedre skærmopløsning, hurtigere processor, og bedre kamera ( 8MP frem for 5MP (Mega pixel)

så hvis man vil ofre en smule mere får man en meget bedre mobil i 4S'eren helt sikkert.

når dette så er sagt, så er jeg selv til Samsung Galaxy, og har den nyeste Galaxy S4 =)

• #13   17. jul 2013 Kristina, nu var mit svar også i relation til, at Sarah Laura ikke var tilfreds med 4'eren, men med 4S'eren. Brugsmæssigt synes jeg ikke der er den store forskel.
    Skærmopløsningen er nu altså den samme. Og jeg vil nu stadig mene, at der ikke er den store forskel, men ja, der er da flere små forbedringer.

• #15   17. jul 2013 Det var nu heller ikke så meget med hvilken af 4'eren og 4S'eren der er bedst..
    Det var ment som hvordan i klarer jer med GB?
    Altså er 8 nok til mig, som skriver, ringer og har alle de der "teenage" app, som facebook, vine, instagram osv..? smiley

• #16   17. jul 2013 Det kommer bl.a. an på, hvor mange billeder og hvor meget musik du vil have liggende. Jeg havde ikke plads til alle mine billeder på 16 gb, men det var også billeder for omkring 2 år. 8 gb ville jeg dog ikke kunne klare mig med, heller ikke selvom jeg ikke havde alle billeder på telefonen.

• #17   17. jul 2013 Sletter mine billeder løbende, da jeg overfører dem til computer smiley
    Bruger ikke iTunes, men andre musik apps hvor det er gratis smiley

• #18   17. jul 2013 Og hvor musikken ikke lagres eller? smiley
    Men det er svært at sige, om det er nok til dig. Personligt synes jeg, at det var skide irriterende, at stå og mangle plads, fordi man var for nærig til at give 1000 kr mere.

• #19   17. jul 2013 Ja det kan jeg godt se Katring, vil prøve og se om jeg kan finde en brugt med 16 smiley

• #20   17. jul 2013 God fornøjelse smiley

Kommentér på:
iPhone 4

Annonce