{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Event koordinator kan man leve af det? {{forumTopicSubject}}

Nu er det store spørgsmål lidt, hvad man vil efter 9 klasse. Tænkte lidt på uddannelsen event koordinator, men tror i at man kan tjene noget? Planlægge andres fester og bryllup, arrangementer osv..?
Og vil der være et arbejde indenfor det -som selvstændig havde jeg tænkt mig :)??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Event koordinator kan man leve af det?
  • #1   7. okt 2013 Hvis man er dygtig nok. smiley

• #2   7. okt 2013 Min bror har et event firma. Og ja, det lever han af.
    Det består ikke så meget i planlægningen men i at stille op, udleje, specielle lydeffekter og musik.

Det er til alt fra ungdomsfester, til bryllupper til fester for handikappede, jamen faktisk alle typer og former for fest jeg kan komme i tanker om.

Han er ikke uddannet, men har sørget for at sprede et godt ry til en bred række af personer.

Men når det så er sagt, så vil jeg på alle mulige måder anbefale dig at tage en uddannelse. Om det så skal være som event manager eller som noget helt andet, så går man aldrig fejl af at tage en uddannelse! smiley

• #3   7. okt 2013
    Altså nogen skal nok kunne leve af det, og det er jo en reel uddannelse, og den ville nok ikke være der, hvis ikke sådan nogle var efterspurgte.

Jeg tror ikke udfordringen er at finde et job i et eksisterende firma, da oplevelses- og serviceøkonomi vokser konstant, men jeg tror det endnu er en udfordring at være selvstændig eventkoordinator smiley

Men hvis det er det du drømmer om er der ikke andet for end at kaste sig ud i det smiley

• #4   7. okt 2013 Jeg er ved at tage uddannelsen til Serviceøkonom, du kan prøve at læse om den hvis du ikke kender den.. Super fed uddannelse som er meget bred. smiley

• #5   7. okt 2013 Okay smiley Det kunne være sjovt, synes jeg. Også at selv have det, så man er selvstændig da jeg havde tænkt på at bo ude på landet (på møn) og ikke i København eller noget lignende..
    Jeg har læst lidt om service økonom. Jeg overvejer at evt. tage både eventkoordinator uddannelsen, også bagefter måske service økonom eller noget lignende, men det er jeg ikke helt sikker på bliver nødvendigt smiley

Kommentér på:
Event koordinator kan man leve af det?

Annonce