1.533 visninger
|
Oprettet:
Event koordinator kan man leve af det? {{forumTopicSubject}}
Nu er det store spørgsmål lidt, hvad man vil efter 9 klasse. Tænkte lidt på uddannelsen event koordinator, men tror i at man kan tjene noget? Planlægge andres fester og bryllup, arrangementer osv..?
Og vil der være et arbejde indenfor det -som selvstændig havde jeg tænkt mig :)??
maj 2013
Følger: 17 Følgere: 22 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 678
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 268
Det består ikke så meget i planlægningen men i at stille op, udleje, specielle lydeffekter og musik.
Det er til alt fra ungdomsfester, til bryllupper til fester for handikappede, jamen faktisk alle typer og former for fest jeg kan komme i tanker om.
Han er ikke uddannet, men har sørget for at sprede et godt ry til en bred række af personer.
Men når det så er sagt, så vil jeg på alle mulige måder anbefale dig at tage en uddannelse. Om det så skal være som event manager eller som noget helt andet, så går man aldrig fejl af at tage en uddannelse!
okt 2007
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 1 Emner: 67 Svar: 532
Altså nogen skal nok kunne leve af det, og det er jo en reel uddannelse, og den ville nok ikke være der, hvis ikke sådan nogle var efterspurgte.
Jeg tror ikke udfordringen er at finde et job i et eksisterende firma, da oplevelses- og serviceøkonomi vokser konstant, men jeg tror det endnu er en udfordring at være selvstændig eventkoordinator
Men hvis det er det du drømmer om er der ikke andet for end at kaste sig ud i det
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 349 Svar: 1.131
nov 2012
Følger: 31 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 23 Svar: 146
Jeg har læst lidt om service økonom. Jeg overvejer at evt. tage både eventkoordinator uddannelsen, også bagefter måske service økonom eller noget lignende, men det er jeg ikke helt sikker på bliver nødvendigt
Event koordinator kan man leve af det?