{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klikkertrænede mus
  • #1   8. okt 2013 Jeg har klikker trænet rotter, hajer og en guldfisk, da jeg arbejdede på Fjord & Bælt centeret. smiley

Så folk skal ikke komme og sige, man ikke kan lære dem noget.

• #2   8. okt 2013 En guldfisk? (Pernille K wow, sejt! smiley

• #3   8. okt 2013 Han var faktisk rigtig cool til sidst. Da jeg rejste kunne han godt kun "target", men det er også meget fra en guldfisk. smiley
    Jeg ved at de stadig træner med ham, så hvem ved, hvad han ender med at kunne. smiley

• #4   8. okt 2013 Jeg vil i pratik hos dug når den tid kommer! smiley
    - hvad er target? xD

• #5   9. okt 2013 Haha.
    Jeg er desværre udlært, og arbejder pt. ikke i zoo branchen. smiley

Det er rigtig svært at finde arbejde, til trods form mine gode anbefalinger og top karakterer. Men jeg træner både mine 2 geder, vores 2 fritter, hunde og katte.
    -Lidt arbejds skadet har man vel lov at være. smiley

Target træning er mål træning. Det kan være alt muligt, der skal være målet. Men ved guldfisken, havde jeg en pind med en lille rød træ cirkel for enden. Den blev sat ned i akvariet og så skulle den sætte "næsen" på, og blive stående der indtil klikket kom. (det kræver mange klikkere, da de hurtigt rustner)
    Ved hajerne var det samme princip, bare min hånd som target, istedet for den røde cirkel. Her skulle de sætten næsen på, og med det samme fik de klikket og deres belønning.
    -Ved gederne er det også min hånd. Her er den knyttet, da jeg bruger hånden til mange andre signaler også.

Ved hjælp af target kan man komme mange andre steder hen i træningen.

Eks. bliver marsvinene (hvalerne) på fjord og bælt vejet regelmæssigt. Her lærer de først target. Herefter flytter man target hen til vægten, og fordi dyret har lært at target betyder, næsen skal på target, flytter de sig efter target.

Håber det er forståeligt. -Har en smule travlt, så det bliver lidt hurtigt forklaret. smiley

Kommentér på:
Klikkertrænede mus

Annonce